Pagina's

Posts tonen met het label Cutting Embossing. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Cutting Embossing. Alle posts tonen

maandag 12 augustus 2013

De tijd vliegt


Hallo allemaal,

hier weer een kaartje van mij, deze kaart is gemaakt met de volgende mallen:

labels 8098/0001
vlaggetjes 6002/0101
sprietjes 6002/0258
poesjes 1201/0001
50  6002/0138
wekker 6002/0219
vlindertje 1201/0070
tekst 6410/0022
vlinderrand 6002/0251
vierkant noor 6002/0147
kraftpapier 8089/0206

Groetjes Cootje



dinsdag 16 juli 2013

Gefeliciteerd een dochter!



Hallo allemaal,

vandaag heb ik een geboortekaartje voor jullie. Niet teveel toeters en bellen maar vrij simpel... De basis is van wit linnen 8099/0001 met daar bovenop een stukje designpapier uit blokje 6011/0014 en de hoekjes 6002/0125. De tekst 6410/0021 gestempeld op linnen en daarna uit gestanst en verhoogd opgeplakt op het andere deel van dezelfde mal 6002/0258. Tot slot voor de afwerking een strikje 6002/0184 (nieuwe mal voor deze maand), bloemetje 6002/0062 en wat pareltjes 6020/0011. Zo dit was het weer voor even, bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.

Groetjes Corine

vrijdag 12 juli 2013

Geslaagd!



Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een kaartje zien met één van de nieuwste mallen die deze maand uitkomen. Onze zoon is afgelopen week geslaagd voor zijn opleiding Houten Jachtbouw in Amsterdam en ter ere daarvan heb ik deze kaart gemaakt. De basis is kraft cardstock 8089/0206 met daarop verschillend designpapier, o.a. uit papierblokje 6011/0101. Verder een stukje ribbelkarton 8089/0210 geverfd met daar bovenop de Ribbons&Bows mal 6002/0186 en deze afgewerkt met een stukje blauw lint 6300/0225. Beide teksten komen van stempelsetje 6410/0021. Het plaatje vond ik wel toepasselijk evenals de knoopjes. Ik dank iedereen weer voor het langskomen en alle vakantiegangers een fijne vakantie, en voor wie nog even niet gaat een fijn weekend en tot de volgende keer.

Groetjes Corine

vrijdag 8 februari 2013

Majesteit bedankt...




Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij. Dit keer een hollands kaartje met een wat ouder pakket van pronty dutch fantasy (6011/0901). Daar onze koningin eindelijk toe is aan haar pensioen leek het mij leuk om haar een spreekwoordelijk lintje te geven. Ik heb de cutting & embossingmal kruis gebruikt (6002/0104). Van de grootste in de serie heb ik een soort lint gesneden die eronder uit komt.
Verder heb ik het mandje gebruikt uit de nieuwe set van Lin & Lene (1201/0058).
En daarop de stempel gedaan van de clearstempels (6410/0010).

Groetjes en een fijne dag, Marjolein.

vrijdag 4 januari 2013

Hoera, weer een jaartje erbij....

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar voor jullie allemaal. Hopen dat het weer een goed, gezond en creatief 2013 wordt!!
Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaart te laten zien. Ik heb deze voor iemand gemaakt die op oudejaarsdag jarig was. Lijkt mij niet echt een leuke dag om jarig te zijn...maar goed dat heb je niet voor het kiezen he??

Gebruikte materialen zijn:
-Cutting&Embossing hoek (6002-0148)
-Cutting&Embossing (6002-0133)
-Labels&Tags (6002-0142)
-Stempel (6410-0010)
-Plaatje Gerda's Hobbyshop
-Scrappapier Maja Design
-Diversen scrapbloemen


Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe, bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!


woensdag 26 december 2012

Sterrenkaart

Goedemorgen bloggers                                                    
Vandaag weer een kaartje van mij iederen dank jullie wel voor de leuke reactie's op de vorige post, ik wil jullie allemaal nog een hele fijne 2e kerstdag toewensen.

Met dit kaartje wens ik iedereen een gezond en creatief 2013.
Ik heb hiervoor de volgende joy materialen gebruikt:
Lin & Lene stencil - rond - kerststerren 1201/0025- Lin & Lene stencil vogelkooi  1201/0046- 
Vintage Flourishes vlinder6003/0023-
 Vintage Flourishes bloem  6003/0024 -
     Vintage Flourishes tak bladeren 6003/0026-                                       
Cutting & Embossing stencils kaartenstandaard nr.2 .
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat bloemetjes en een strik van tule.
Groetjes Nelly

zaterdag 15 december 2012

Sylvia Scharp


Hallo allemaal,

Vandaag laten we jullie weer een kaart zien van Sylvia Scharp.

Zij heeft de volgende materialen voor deze kaart gebruikt:

Tekststempel 6410/0010
Vintage paperblok 6011/0102
Floral flourishes (takje) 6003/0027
Floral flourishes (bloem) 6003/0024
Cutting en embossingmal 6002/0147

Ook heeft Sylvia een blog en die kunnen jullie HIER vinden.

Sylvia we danken je weer hartelijk voor deze mooie kaart.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts

vrijdag 14 december 2012

Hierperdepiep Hoera


Tutorial/Workshop stepcard



Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.Ik laat jullie een kaart zien met een werkbeschrijving.

Gebruikte Materialen:

* Mallen: Lin en Lene 1201/00131201/0014 en 1201/0011
* Vintage label 6002/0144
* Vintage flourish 6003/0027
* Tekststempel 6410/0005
* Kleuren kaartkarton: hagelwit, heide, nootbruin en lichtroze




Ik wil jullie vandaag laten zien hoe je een eenvoudige stepcard kunt maken.
Allereerst snijd je een strook bruin karton van 30 x 15 cm
Deze ril je op 3, 6, 12 en 18 cm en vouw je in onderstaand model



Dan snijd je drie stroken van het heide papier, te weten 2.6 x 14.6 cm, 5.6 x 14.6 cm en 11.6 x 14.6. cm.


Je beinkt alle randjes met bruine inkt en mat ze op de kaart


Daarna snij je 2 keer de rand mal uit wit karton en blend deze met bruine inkt.


Een van de randen zet je op de rand en de andere helemaal aan de voorkant van de kaart



Voor het blenden laat je het papier in de mal zitten zoals hierboven. Je krijgt dan een mooi effect.


Hier kan je het goed zien dat het papier geblend is. Teken de mal na op de achterkant van het bruine karton en snijd hem uit. Plak de roze hier boven op.
Snijd met een andere mal het plaatje uit en teken de mal na op wit en snijd deze iets groter uit.
Plak dit in het midden op het bruin met roze.


Dit zijn de gebruikte mallen:

En dit is mijn kaart geworden.




Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie een fijne dag toe.

Groetjes van Ineke

dinsdag 11 december 2012

Fluweelpoeder

Hoi allemaal,
Weten dat jullie dat Joy!crafts mooi fluweelpoeder in hun assortiment hebben.
3 verschillende doosjes met elk 6 kleuren
8900/0101, 8900/0102, 8900/0103
Je kan er heel veel mooie dingen mee doen en het geeft net wat extra,s op je kaart. Het is echt fluweelpoeder met daarin een heel klein glittertje voor het sprankelend effect.
Vorige week dinsdag heeft Ineke hier op het Joy!blog een mooie tutorial laten zien van zelfgemaakte bloemetjes.
Ik maak de bloemetjes ook graag, omdat ik ze super mooi vind, maar met fluweelpoeder krijgen ze nog wat extra,s.
Deze bloemetjes heb ik gemaakt met Paper blossom papier. Dit is papier speciaal voor het maken van bloemen, stevig en daardoor ook gemakkelijker te verwerken, en het is nog in verschillende kleuren, zodat je in alle kleuren als je wilt de mooie bloemen kan maken. 
We hebben 2 pakketten, lichte kleurtjes paper blossom papier 6100/0496
donkere kleurtjes 6100/0497
Je heb nodig, fluweelpoeder, zelfgemaakte bloemen, haarlak en een dubbel gevouwen a4 papiertje.

Je spuit de bloem goed in met haarlak.

Dan leg je de bloem op je dubbelgevouwen a4 papier.

Je bestrooit de bloem met fluweelpoeder, je kan het licht bestrooien, dan krijg je zo een gespikkelde bloem, je kan hem ook dik bestrooien en dan krijg je een hele rode bloem.

Je schud de bloemen af en door het dubbelgevouwen a4 papier, kan je het overtollig fluweelpoeder weer in het potje doen. De rest blijft goed op de bloem plakken, doordat haarlak kleeft.

Hier nog bestrooide bloemen met licht roze fluweelpoeder.

Bestrooid. Als de haarlak droog is geeft het ook weer extra stevigheid aan je bloem.

De bloemen op de kaart verwerkt, ik heb hierbij het nieuw Lin en Lene vogelkooitje met vogeltjes gebruikt, de nieuwe nestjes van Lin en Lene en de vintage floral flourishes blaadjes van Noor!design

Het kooitje heb ik met spiegelkarton van Joy!crafts gedaan, zo is het net een echt kooitje.

Nog een kaartje met de nieuwe Joy!produkten van November.



Liefs Anke




maandag 10 december 2012

Bijna kerst

Goedemorgen bloggers,

Sinterklaas heeft ons land weer verlaten, nu op naar de kerst.
Is iedereen al klaar met de kerstkaarten ???
Hier nog een inspiratiekaartje.



Ik heb de volgende Joycraftsmaterialen gebruikt:

DP Vintagebloc 6011-0102
Cutting & Embossingstencil 6002-0147
Cutting & Embossingstencil 6002-0122 (de standaard)
Labels & tags stans 6002-0144
Organza ribbon 9 mm 6300-0022
Brad 6030-0008

Groetjes, Marjan

woensdag 5 december 2012

Tekening verwerkt in kaart....

Hoi allemaal,
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, waar ik deze mooie tekening in heeft vewerkt.
Anoeska (werkt bij Joy!crafts) heeft voor mij deze schitterende tekening gemaakt van mijn dochtertje Willemijn.
Ondertussen is ze een flinke meid van 2,5 jaar, maar hier is ze nog maar 4 daagjes oud.
Ze was een flinke baby van 11 pond en keek je vanaf het eerste moment helder aan en dat kom zo mooi tot uiting in deze foto, waardoor ik het zo een mooie herinnering vind.
Dank je Anoeska voor het tekening van onze lieve Willemijn.
Anoeska tekent graag en als je ook graag zo een mooie tekening wil, neem dan eens een kijkje op haar website:

www.123website.nl/portrettekening


De mooie tekening door Anoeska getekent.

 Ik heb de tekening afgedrukt op stempellinnen van Joy!crafts, wat vanaf december leverbaar is.

 De kaart heb ik in verschillende lagen opgebouwd, alles verhoogd met foam blokjes en kit, waardoor je een mooi diepte effect krijg.
Zijn ze niet schattig die kleine ribbon buttons van Mery, je rijgt ze zo leuk aan je lintje en geeft net wat extra,s aan je kaart.


Dit ovaal heb ik opgebouwd met meerdere stencils, eerst het grote ovaal gestanst, toen de 2 hoekjes van Noor!desing aan de boven en onderzijnde verhoogd geplakt en als laatste met de nieuwe Lin en lene nestjes een soort medaillon gestanst, waarin de tekening weer verdiept ligt.

Gebruikte materialen:

Cutting en embossing ovaal 6002/0029, kinderwagen 6002/0072 , rand 6002/0098
Mery ribbon buttons baby 6002/0132
Noor design hoek 6002/0148
Lin en lene ovaal november 1201/0044
poly besa achtergrond embossing 6002/0807
parels wit 6020/0001
lint wit 6300/0241
stempellinnen 6410/0100
Lieve groetjes Anke

dinsdag 4 december 2012

Hoera weer een jaartje erbij


Hallo allemaal,

Tutorial/Workshop Bloemen van witte filterzakjes.

Benodigdheden:

·         Witte koffiefilters
·         Cutting en embossingmal 6002/0068
·         Flower shaping tools set 4 pieces 6100/0490
·         Flower shaping tool mat 6100/0491
·         Paper blossom lijm 6100/0495

Vandaag laat ik jullie zien hoe je mooie bloemen kunt maken met mal 6002/0068 en witte koffiefilters.



Voor 1 bloem heb de 2 blaadjes van de grootste mal, 1 van de middelmaat en 2 van de kleinste mal nodig.


Je snijd deze allemaal uit en spuit ze een klein beetje nat. Het beste kan je er een mini mister voor gebruiken.



Als de bloemetjes nat zij leg je blaadje voor blaadje over een bolpen heen




Je knijpt dan de blaadjes naar elkaar toe



Als je dit zo blaadje voor blaadje hebt gedaan, laat je de bloemetjes drogen.


Daarna gaan we blaadjes voor blaadje opbollen 


Als dat gebeurd is maak je de blaadjes een klein beetje bruin en ga ze op elkaar lijmen met paperblossom lijm. Eerst neem je de 2 grootste bladeren en verschuift telkens een stukje, dan de middelste en als laatste de 2 kleine blaadjes.
Zo krijg je deze bloemen


Ik heb ze op deze kaart gebruikt en midden in de bloemetjes een roosje geplaatst. Je kan het natuurlijk ook leuk met plakpareltjes doen.
Dit is mijn kaart geworden met deze leuke bloemetjes



Voor de kaart heb ik ook nog het mooie spiegelkarton 8011/0107 gebruikt. Ik heb de rand van spiegelkarton geembost met mal 1201/0051 en bij het plaatje heb ik mal 1201/0045 gebruikt. Deze zijn allebei van Lin en Lene.
De blaadjes en de vlinder zijn nieuwe floral flourishes 6003/0023 en 6003/0027 gebruikt. De tekststempel komt van 6410/0010.

Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik om deze bloemetjes te maken.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke