Pagina's

Posts tonen met het label Lin en Lene. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Lin en Lene. Alle posts tonen

woensdag 10 december 2014

Goede reis...

Dag iedereen,


Vandaag toon ik jullie een kaartje met de travel stencils. Ik heb de oudere stencil van de trolley gecombineerd met de nieuwe stencil van de wereldbol met het vliegtuig. Deze stencil heb ik met distressinkt ingekleurd terwijl mijn papier nog in de stencil zat, zodat de tekening mooi contrasteert. Ik heb gekozen voor een kaart in groentinten, omdat deze best pasten bij de achtergrond die ik gesneden heb uit een oude atlas. Gecombineerd met een leuk lintje en bedeltje hoeft de kaart niets extra's om iemand een leuke reis toe te wensen.
  

gebruikte materialen :
1201/0094 : Lin & Lene stencil - Cutting & Embossing stencil - travel
6002/0281 : Cutting & Embossing stencil - trolley
6300/0343 : Ribbons Forest Friend collection 2 - set 4
6410/0039 : Clear stamps - tekst NL Buttons - Veel Geluk

groetjes,
Veerle

donderdag 27 november 2014

Schmetterlingsreigen

Hallo,

für diese Karte habe ich die neue Lin & Lene Design Schablone von Joy!Crafts mit dem tollen Glitterkarton kombiniert. Das Motivpapier stammt aus einem der tollen, neuen Papierblöcke.


Material:
6011/0211 Joy!Crafts Motivpapier
8011/0604 Joy!Crafts Glitterkarton
6011/0701 Joy!Crafts Unikarton
8089/0206 Joy!Crafts Kraftpapier
1201/0093 Joy!Crafts Stanz- und Prägeschablone Lin & Lene Design
6002/0263 Joy!Crafts Stanz- und Prägeschablone Bille's Flourishes
6002/0099 Joy!Crafts Stanz- und Prägeschablone
6370/0050 Joy!Crafts Flowers
6370/0058 Joy!Crafts Flowers
6013/1499 Joy!Crafts Kraft Chipboard Sticker
6410/0324 Joy!Crafts Clear Stamps
6410/0324 Joy!Crafts Clear Stamps

Viele Bastelgrüße
Bille

maandag 12 augustus 2013

De tijd vliegt


Hallo allemaal,

hier weer een kaartje van mij, deze kaart is gemaakt met de volgende mallen:

labels 8098/0001
vlaggetjes 6002/0101
sprietjes 6002/0258
poesjes 1201/0001
50  6002/0138
wekker 6002/0219
vlindertje 1201/0070
tekst 6410/0022
vlinderrand 6002/0251
vierkant noor 6002/0147
kraftpapier 8089/0206

Groetjes Cootje



vrijdag 19 juli 2013

Hanger Fishing Fun

Goedendag allemaal,

Ik heb een hanger van Let,s get Bizzy opgepimpt. Ik wilde er een zomerse hanger van maken in Maritiem stijl en graag de Fishing Fun stencils erop gebruiken.
Het vissertje 6002/0152 en de dobbers 6002/0155 heb ik uit kraft gestanst. Het ovaal 1201/0044 en de rechthoekige vorm 1201/0003 daar achter zijn nestjes van Lin en lene, ook de zeefiguren zijn van Lin en lene 1201/0018. De kleine visjes 6002/0154 heb ik uit spiegelkarton zilver gestanst, voor het glimmende effect. De bloem 6002/1101 en de swirl 6002/1106 zijn van Erica, de Happy,s.
De vlaggentjes 6003/0028 en de letters 6002/0139 zijn van Noor.

Liefs Anke






zondag 30 juni 2013

Geniet van elk moment

Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje van mij met één van mijn favoriete Magnolia-stempels.
Ballerina Tilda heb ik ingekleurd met Distress inkt en Twinkling H2O
Gebruikte materialen van Joycrafts:
Lin en lene stencil  1201/0076
Labels & Tags 6002/0206
 
Groetjes, Marjan van der Enden

zaterdag 29 juni 2013

Open up

 Hoi allemaal,

Ik heb met de open up met de koets 6003/2002 nog een echt trouwkaartje gemaakt. Ik heb hierbij het nieuwe papier van Magnolia gebruikt en ook een stempel uit de laatste serie.
Verder zijn de borders boven en onder van Lin en lene 1201/0052 en het hart is ook van Lin en lene 1201/0053.
Het takjes is van Erica 6002/1101
Zo zie je dat je met de mooie open up kaarten, maar weinig nodig heb om er een schitterende kaart mee te maken en ze ook super leuk zijn bij de magnolia stempels of andere leuke stempels met meisjes en jongens.

Groetjes Anke



Op facebook staat nog een tutorial hoe je precies de open up in elkaar zet.
Dit is de link:

maandag 24 juni 2013

Flip flops



Goede morgen allemaal,

Hoewel de zomer hier echt ver te zoeken is wilde ik toch een leuke zomerse layout maken met de
slippertjes van Noor design (6002/0177). Ze zijn zo cute en je kunt leuke combinaties maken met de bandjes. Ik heb de ijsjes gebruikt in de hoek ( 6002/0174) deze zijn ook van Noor design.
De zeedieren (1201/0018) en de zeilbootjes (1201/0037) zijn van Lin/Lene. Verder heb ik op de nieuwe tag (8098/0104) een tekst gestempeld, every summer has a story. Deze komt van de stempelset holiday (6410/0027). Ook heb ik er lijntjes op gestempeld zodat ik mijn verhaaltje erop kon schrijven. Aan de bovenkant van de tag heb ik 2 embellishments geplakt. Op de slippers bovenin heb ik de tekst, life is beter in flip flops gestempeld.
Ik hoop dat de zomer er nu echt een keer aan gaat komen, maar voor nu iedereen een fijne dag,

Groetjes Marjolein.

maandag 17 juni 2013

Winnaars wedstrijd Lin en Lene

Goedemiddag allemaal,
 
 
Ja en dan zijn de winnaars van de wedstrijd van Lin en lene bekend.
Er hadden een leuk aantal mensen meegedaan, met mooie kaarten, maar er kunnen maar 2 mensen de winnaars zijn en dat zijn geworden:
 
18 Erica
 
 
 
 

 
Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van deze wedstrijd.
Als jullie hieronder een reactie achterlaten en je naam en adres mailen naar:
 
 
Dan komt de prijs z.s.m naar jullie toe.
 
Ook willen we jullie vragen om gastdesigner te zijn met het gewonnen stencil.
 
Groetjes de meiden van Joy!!

 

dinsdag 11 juni 2013

Drieluik sealife...

Hoi allemaal,
 
Ik heb van mdf nog een drieluik gemaakt, dit drieluik is van Let,s get Bizzy. Ik heb hem decoratief gepimpt, zodat hij leuk op mijn kast staat.
Ik hou erg van de zee, dus in die sfeer heb ik hem ook gemaakt.
Het grote vierkant, waar de zeefoto in zit is van Lin en Lene 1201/0022.  Het ovaal is een ouder Cutting en embossing stencil van Joy 6002/0028. Hij blijft mooi en ik gebruik hem dan ook graag.
Verder heb ik de zeefiguren van Lin en en Lene gebruikt 1201/0018. Ik heb ze uit vilt gestanst, in het stencil laten zitten en toen met distress inkt kleur gegeven.
De bloemen en de swirls zijn van Erica 6002/1101. Deze zijn super fijn en passen heel mooi bij het grove van de zee.
 
Liefs Anke









maandag 13 mei 2013

Open up


 
Hallo allemaal,
 
Vandaag mag ik jullie weer een kaartje van mij tonen. En dit keer niet 1, maar zelfs2.
Deze maand komen er prachtige nieuwe stencils uit van Lin & Lene, de open up stencils.
Dit zijn de kerk en de koets. Je prachtige werk komt nu eens aan de binnen kant van de kaart te zitten.
Ik heb er trouwkaarten van gemaakt en het wedding 8011/0555 en de every day love 8011/0554 papier gebruikt.
Verder heb ik gebruik gemaakt van enkele stansjes labels & tags 6002/0145, vlinder 6002/0027,
hart 6002/0082, fantasy flower 6002/0181.
Op de tag heb ik de clearstempel gebruikt: 6410/0010.
Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden. Er staat ook een mooi artikel in de Hobby Handig met nog meer voorbeelden en een super leuke win actie op facebook. Dus doe mee!
 
Groetjes Marjolein
 
 

Wedstrijd met Line en Lene

Let op! Vandaag weer een wedstrijd met Lin en Lene mallen.

Hallo allemaal,

We gaan weer een wedstrijd doen met de Lin en Lene mallen.
Deze keer mogen jullie weer een mooie creatie maken met een mal van Lin en Lene. Het mag een oudere mal zijn maar moet wel een nieuwe creatie zijn.

Jullie kunnen 1 van onderstaande mallen winnen en krijgen dus 2 winnaars die ook weer een kaartje met hun gewonnen mal mogen maken die wij weer op het blog plaatsen. 

Deze mallen kunnen jullie winnen.



Wat moeten jullie doen:

~ Maak een creatie met een Lin en Lene mal(len) ~
~ Wordt volger van dit blog ~
~ Zet je direkte link van je creatie hieronder bij Mr. Linky ~

We wensen jullie weer veel succes.

Hier nog wat inspiratie kaarten van Anke en Ineke



Deze wedstrijd duurt tot 13 mei 2013 - 12.00 uur.

Groeten van de meiden van het team van JoyCrafts



maandag 22 april 2013

You are out of this world



Hallo allemaal,

Vandaag van mij weer een scrap-layout en een kaartje. Dubbelop dit keer.
Ik heb gebruik gemaakt van de Noor design mal vierkant 6002/0147 en het
raketje uit de serie van Lin/Lene vliegtuig-helikopter-raket 1201/0066.
Door het hologram karton 8011/0102 krijgt het een extra space dimensie.
Dochterlief vliegt als een raket de lucht in op deze mega grote trampoline.

Van wat restanten heb ik het kaartje gemaakt. Ook weer met het raketje in hologram karton.
De tekst komt van de stempelset brandgevaar 6410/0013.
Het is een leuke jongenskaart geworden.

Hoop dat jullie ze weer leuk vinden, groetjes en tot de volgende keer, Marjolein.

donderdag 11 april 2013

Vlinders. . . . .


Hallo allemaal,

Ik wil jullie vandaag een kaart laten zien die ik gemaakt heb met een schitterende mal van Lin en Lene die nu in de winkels te koop is. Het is mal 1201/0068 en is mooi te gebruiken als inkijkje. 


Ik heb voor deze kaart  het mooie kraftpapier 8089/0206 van JoyCrafts gebruikt. Ook het mooie designpapier Blooming Rose 8011/0551 is van JoyCrafts. De vlinders komen van een oudere mal van JoyCrafts 6002/0027 en zijn gestanst uit het mooie pearlpaper 8011/0409. Ook de mooie blaadjes 6003/0001 zijn met dit mooie papier gestanst.
De mooie roos is een embossed sticker 6013/0044. Ook de plakparels 6011/0021 zijn van JoyCrafts. 



Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Dank jullie wel voor het langskomen.

Groetjes van Ineke

dinsdag 2 april 2013

Joyce

Hallo allemaal,

Vandaag laten we jullie weer een kaart zien van Joyce. Zij heeft een tijdje geleden de wedstrijd gewonnen op ons blog en heeft met de mal die zij gewonnen heeft een mooie kaart gemaakt.



Het mooie papier is van Maja Design, daarbij heeft zij verschillende mallen van Lin en Lene en Noor! Design gebruikt.
Allereerst de  mooie border 1201/0060 die zij gewonnen heeft en de mooie hartjesrand 1201/0006 samen van Lin en Lene.

Ook heeft zij 2 mooie mallen van Noor! Design gebruikt, namelijk de swirl 6002/0163 en de rand 6002/0149 die zij onder de bloemetjes heeft verwerkt.

Joyce hartelijk dank voor je schitterende kaart. Joyce heeft ook een mooi blog, die kun je HIER vinden.

Zijn er dames die ook een keertje bij ons de candy of wedstrijd hebben gewonnen en je hebt er een leuke creatie mee gemaakt, stuur je creatie per mail naar ons op, dan kunnen we hem op het blog plaatsen.

Wij wensen jullie een hele fijne dag toe en dank jullie wel voor het langskomen.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts.

maandag 1 april 2013

Vintage met Lin en Lene

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaartje zien. De Candy loopt tot volgende week, deze hebben we langer laten lopen i.v.m. Pasen.


Ik heb deze kaart al een poosje geleden gemaakt met de leuke swirls 1201/0063 van Lin en Lene.

Het mooie designpapier komt van het vintageblokje 6011/0101 en de leuke plaatjes komen van knipvellen 6010/2003 en 6010/200.

De blaadjes komen van een floral flourishes 6003/0001 en de leuke bloemen komen van mal 6002/0024.

Het mooie kraftpaper 8089/0203 is ook van JoyCrafts.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.

Groetjes van Ineke

vrijdag 29 maart 2013

My pumpkin



Hallo allemaal,

Vandaag van mij geen kaartje, maar een scrap pagina.
Ik weet het zou lente moeten zijn, maar zo voelt het nog niet. Ik vond deze leuke foto van mijn dochter toen we op zoek waren naar een mooie pompoen. Het is al weer een aantal jaar geleden, maar ja ik loop dan ook hopeloos achter met mijn scrap werk. Ik heb een aantal oude en nieuwe materialen van joy gebruikt. Ik vond het weer heerlijk om te doen, dus wellicht volgen er meer, LOL.

Groetjes Marjolein.

Blaadjes nr 1: 6002/0022, paddenstoel/eikenblad: 6002/0058, egel: 6002/0071, rand French border Noor design: 6002/0133, Lin/lene frame: 1201/0068, lin/lene: 1201/0038, Noor design bloem: 6003/0030, clearstempels: Noor design bloem: 6410/0015, kalender: 6410/0011, ribbel karton: 8089/0211.

woensdag 27 maart 2013

Voorjaar!



Hallo allemaal,

vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien wat ik met verschillende Joycrafts artikelen heb gemaakt. Hoewel het zonnetje schijnt, is de temperatuur niet om over naar huis te schrijven en daarom maar een voorjaarskaartje, zo vlak voor het paasweekend om toch een beetje in de stemming te komen. De basis is gemaakt met kraft karton 8089/0204 en voor het designpapier heb ik een wat ouder velletje gepakt uit de Butterfly Dream scrapbookset 6011/0902 en deze gemat met het mooie zwarte spiegelkarton uit de 8011/0106 set. Het ribbel kraft karton 8089/0210 heb ik bewerkt met gesso en verschillende kleuren glimmermist. De flourishes hoek 6003/0015 en het Lin&Lene vogelkooitje 1201/0046 komen ook weer uit het spiegelkarton. Onder de vogelkooi zit nog een stukje paper lace tape 6300/0401 maar dat is bijna niet meer te zien door de flourishes takjes 6003/0027 en 6003/0026 en flourishes bloemetjes 6002/0158, welke ik gemaakt heb met het paperblossom papier 6100/0496. Tot slot voor de afwerking nog wat zwarte pareltjes 6020/0020 en een groen strikje 6300/0012. Zo dit was het weer voor vandaag, ik wens iedereen alvast een heel fijn Pasen en bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaartje.

Groetjes Corine

maandag 11 maart 2013

Maandag ,,,,,Candytime !!!!

De winnaars van de wedstrijd van Lin en Lene worden dinsdag 5 maart bekend gemaakt!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer maandag en zijn we er weer met een nieuwe Candy.
We mogen weer 2 mensen blij maken van JoyCrafts met voor ieder 1 mooie mal van Lin en Lene.

Je kunt deze keer 1 van onderstaande mallen winnen.



Wat moeten jullie doen om 1 van deze mallen te winnen?

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je volger bent zet je je naam hieronder bij Mr. Linky ~
~ Plaats de Candy op je eigen blog ~

Wij wensen jullie weer veel succes.

Deze Candy loopt tot maandag 11 maart 2013 - 12.00 uur.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts.




dinsdag 5 maart 2013

Winnaars wedstrijd Lin en Lene

Hoi allemaal,

Vandaag maken we de winnaars bekent van de wedstrijd van vorige week. De opdracht was maak een creatie met daarop 1 of meerdere stencils van Lin en Lene.
Helaas hadden van de 38 deelnemers maar 15 mensen hieraan voldaan.  
Maar genoeg om winnaars te trekken.

De winnaars zijn geworden met deze prachtige creaties:





Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van deze wedstrijd. Jullie krijgen 1 Lin en Lene stencil toegestuurd, als je hieronder even een reactie achterlaat en je gegevens mailt naar:

damesjoycrafts@gmail.com

Groetjes de meiden van Joy!!

maandag 4 maart 2013

Dikke kroel




Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij met nieuwe joy spullen van februari.
Ik heb het kaartje lekker simpel gehouden. Ik wilde eerst een less is more kaart, maar toen vond ik hem toch wel erg kaal. Dit is al heel less voor mij, LOL.
Ik heb gebruik gemaakt van kraftpapier als basis kaart (8089/0203) en het gestreepte designpapier komt uit het Happy block van mery (6011/0007).
Op cardstock heb ik de big uitgestanst. Deze komt uit de nieuwe set van Lin/Lene boerderijdieren (1201/0062). Op het overhangende label, hij hangt trouwens gewoon los, heb ik een randje gestanst met de tulpenrand (1201/0059). Boven aan heb ik de tekst vastgezet met een knijpertje. Super schattig die sweet pins (6002/0204). Als je hem uitgestanst en geembossed heb kun je hem in de stans laten zitten en een kleurtje geven. Met de nieuwe teksten van de clearstempelset van Noor design (6410/0013)  heb ik dikke kroel gestempeld en uitgestanst met de ovaal van de labels /tags (6002/0142). Verder heb ik hem afgewerkt met de bloem in een bijpassend kleurtje groen (6410/0015).

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Iedereen een hele fijne dag, groetjes Marjolein.