Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Hoera, weer een jaartje erbij....

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar voor jullie allemaal. Hopen dat het weer een goed, gezond en creatief 2013 wordt!!
Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaart te laten zien. Ik heb deze voor iemand gemaakt die op oudejaarsdag jarig was. Lijkt mij niet echt een leuke dag om jarig te zijn...maar goed dat heb je niet voor het kiezen he??

Gebruikte materialen zijn:
-Cutting&Embossing hoek (6002-0148)
-Cutting&Embossing (6002-0133)
-Labels&Tags (6002-0142)
-Stempel (6410-0010)
-Plaatje Gerda's Hobbyshop
-Scrappapier Maja Design
-Diversen scrapbloemen


Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe, bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!


8 opmerkingen:

  1. wat ontzettend mooi ! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOk de beste wensen uiteraard en de kart is schitterend en gaaf met het schip!@


    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou de beste wensen!
    De kaart is erg mooi geworden, heel erg mooie kleurcombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschone kaart Marjan
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie warme kaart Marjan,ik vindt de kleurencombinatie heel mooi gekozen..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje geworden Marjan!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stoer geworden met mooie kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen