Pagina's

zondag 27 juni 2021

Have hope

  Dag allemaal, 

Ik schreef het al vaker, condoleer kaarten maken. 
Nee, het is niet mijn ding. 
Helaas hebben we deze soort kaarten ook hard nodig, je steekt er echt iemand een hart mee onder de riem. 
Dus ben ik toch maar eens een keertje aan de slag gegaan voor dit soort kaart te maken. 
Het mooie with symphonie papier wat we bij joy!crafts hebben is zeker geschikt hiervoor. 


Ik heb bewust echt een simpel kaartje ervan gemaakt. 
Voor mij hoeven dit soort kaartjes niet teveel poespas errond te hebben, de vlinders die je ziet komen uit het polybesa embosstencil wat deze maand in de nieuwe collectie te vinden is. 
Net zoals de mooie narcissen. 
Zoals je ziet is de narcis mal weer eentje dat je op vele manieren kan gebruiken en toepassen. 


Even de kaart vanuit een ander oogpunt. 
Ik heb de narcissen bewust wat omhoog laten komen zodat ze wat meer leven krijgen en geen platte bloemetjes zijn. 
Normaal kan je ze nog veel verder opbouwen met een stamper enz erin, dit heb ik niet gedaan voor deze kaart omdat het anders net iets "teveel" zou worden naar mijn gevoel. 

Voor de rest, rest me niet veel meer te zeggen hierover. 
De kaart spreekt voor zichzelf denk ik. 

Bedankt voor het lezen en graag tot de volgende keer. 



1 opmerking: