Pagina's

zaterdag 26 juni 2021

Lentekriebels

  Hallo allemaal,

Op deze zomerdag wil ik jullie nog even een leuke fleurige lentekaart laten zien. Alleen de tekst duidt op lente, want het kaartje zelf kan voor alle seizoenen.

Ik heb met het nieuwe surprisewheel stencil een leuke draaikaart gemaakt. Met lente teksten...maar dat kan natuurlijk met alle denkbare teksten...geschreven en gestempeld.



Het surprisewheel stencil heeft een heel mooi stiksteekje rondom...zowel in de draaischijf als ook in de inkepingen waarin je je tekst stempelt.


Op de kaart heb ik met de bambo cirkel 6002/1629 een open cirkel gemaakt welke ik vol met bloemen geplakt heb. De gebruikte bloemen zijn gemaakt met de pioenroos 6002/1514 & de nieuwe narcis 6002/1513


Met nog wat roosjes van joycrafts erbij maak je heel eenvoudig een mooie bloementoef.


Ik wens jullie nog een hele fijne zomerdag










1 opmerking: