Pagina's

woensdag 14 april 2021

Baby blues

 Dag allemaal, 

De prachtige Anton Pieck stansmallen en het mooie designpapier brengt me nog meer in de babyblues. 
Graag wil ik jullie vandaag een eenvoudig babykaartje laten kijken wat ik gemaakt heb. 
Ik was verschillende soorten kaartjes aan het uittesten voor het geboorte kaartje van mijn aankomend kleintje. 
Uiteindelijk heb ik dan toch maar besloten het uit handen te geven. En zwanger zijn en verhuizen en geboortekaartjes maken dat is net iets teveel van het goede bijeen. :D 
Maar nu kan ik mijn voorbeeld wel laten kijken dat tussen de potentiële geboorte kaartjes zat.


Ik ben aan de slag gegaan met het baby'tje wat uit de lotusbloem komt. 
Ik vind dit zo een sterk en mooi beeld. 
Kijk maar mee. 


Toch een prachtig plaatje niet? 
Het is zo fijn dat de mal zo gedetailleerd is, echt prachtig hoe alle lijntjes en details zichtbaar worden als je het geembost hebt. 
Voor het kleurwerk ben ik aan de slag gegaan met potloden, alhoewel ik liever werk met markers is het werken met kleurpotloden ook wel eens een leuke afwisseling. 


En ziezo, dit is het geheel geworden. 
Zoals ik in het begin al scheef, een vrij eenvoudig kaartje. Maar naar mijn gevoel wel geslaagd. 
De snijmal mag ook alle aandacht krijgen. 
Zo een mooie! 
Daar het leuke vierkant van Bille bij en nog een takje met wat bloemetjes. 
Meer moest het dit keer niet zijn voor mij. 

Zo dat was het dan voor vandaag, ik zie jullie graag de volgende keer weer terug! 



Gebruikte materialen: 

6002/1562 stansmal - Bille's vierkante achtergronden 
6002/1571 stans-debossingmal - Takje met blaadjes 
6002/1611 stans-bebos-embosmal - Anton Pieck - Baby&waterlelie 
6011/0518 papierset - Noor - Carpe diem 
6011/0670 papierset - Anton Pieck - Design baby 
6370/0053 artificial flowers - roosjes 
6410/0531 clearstempel - Noor - Surprise wheel - tekst NL 

1 opmerking: