Pagina's

donderdag 15 april 2021

Rugzakje vol lente

 

Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat ik deze maand weer gastdesigner mag zijn voor Joy!crafts. Ik heb een heel gaaf pakket thuis gestuurd gekregen en vandaag laat ik jullie graag mijn eerste creatie zien. De meeste mensen die mij kennen weten dat ik heel graag cadeaudoosjes maak en voor mijn eerste creatie heb ik dan ook een rugzak gemaakt.


Het prachtige Designpapier is Birds in Paradise (6011/0597). In deze papierset zitten prachtige pasteltinten met hele mooie designs. Voor de basis van de rugzak heb ik twee verschillende designs gebruikt.


In deze mooie vogels en bloemen stans (6002/1615) zitten 3 cirkels aan elkaar vast die je samen mooi kunt opbouwen totdat je een mooi 3D effect hebt.  Voor op de voorkant van de rugzak heb ik een van de cirkels uit gestanst. Ik hou zelf niet van plaatjes inkleuren dus ik heb de cirkel in meerdere kleuren uit gestanst en zo het tafereeltje opgebouwd met de kleuren uit het designpapier. Ik heb wel maar 1 cirkel gebruikt omdat ik het anders te druk vond worden omdat de cirkel al uit meerdere lagen bestaat.


De mooie tak met bladeren (6002/1571) mag natuurlijk niet ontbreken dus deze heb ik ook uit gestanst met papier uit de papierset Birds in Paradise. De tak heb ik ook op de voorkant van de rugzak verwerkt en op het pocket dat ik voorop de rugzak nog heb gemaakt.




Als laatste heb ik nog de bloemen (6370/0053) op geplakt die ook bij mijn gewonnen prijs zaten. De tekst komt uit de stempelset Surprise Wheel (6410/0531).



Ik hoop dat jullie het een leuk idee vonden, ik ga snel bedenken wat ik als 2e creatie ga maken voor het blog.

Een hele fijne dag gewenst en tot de volgende keer.

Groetjes,

Anouk

5 opmerkingen: