Pagina's

dinsdag 13 april 2021

Bloemen en vlinders

 Dag allemaal,

Waarschijnlijk zijn jullie al die regen en hagelbuien van de laatste tijd ook wel zat. Daarom heb ik maar even een fleurige kaart gemaakt met de collectie van Joy!Crafts en heb deze vlinderkaart gemaakt. 
De mooie cirkel Angel 6002/1599 en heb ik gebruikt in het midden en hier een schudgedeelte van gemaakt. Als schudmateriaal heb ik de kleine takjes van het vintage flourishes stencil 6003/0099 gebruikt. Gewoon iets anders dan anders en heel leuk. Ook heb ik deze takjes onder de bloemen gebruikt met daarbij ook nog de grote bladeren die bij de bloemen horen, dit is de pioenroos stencil 6002/1514. Je kunt hier natuurlijk allerlei bloemen mee maken naar eigen fantasie.

Bij de cirkel hoort ook nog een mooie rand 6002/1604
Het designpapier met het plaatje is Sweet herbs 6011/0668. Ik ben er weg van, die mooie zachte kleuren, ik hou ervan...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten