Pagina's

woensdag 12 september 2012

Dromen komen uit


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt en toen mocht ik al gebruik maken van de schitterende blauwe mallen van Noor! Design - JoyCrafts. Deze prachtige mallen zijn omstreeks 20 september te koop in de winkel.
Ik heb 3x de mal 6002/0146 uitgestanst en geembost van hagelwit kaarten karton.


Voor de basis heb ik het mooie kraftkarton van JoyCrafts gebruikt (8089/0203)


Ook de schitterende bloemetjes zijn van JoyCrafts 6002/0024. Ik heb deze bloemetjes geblend met distressinkt walnut stain.


De vlinder is ook een mal van JoyCrafts 6002/0027


Het lieve meisje komt van een knipvel van Noor! Design - JoyCrafts 6010/2001.

Ik wens jullie een fijne dag toe.

Groetjes van Ineke

6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige drieluik heb je ervan gemaakt, schitterende mal en bloemen, mooie foto
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, the card is absolutly great, fantastic !!! I am sure, I will buy the wonderful stencil...

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende mal is dit! Prachtig kaartje zo, ben er weg van.

    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!!! Een schitterende kaart.
    Wat een mooie mal, en alles zo mooie afgemaakt met lieve kleuren, werkelijk prachtig.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow...wat geeft die mallen een schitterend sjieke effect. erg mooie kaart ermee gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen