Pagina's

dinsdag 11 september 2012

Onzichtbare Joycrafts-materialen

Hallo bloggers,

Ik hoor jullie denken : onzichtbare materialen ?????
Dat zal ik uitleggen.
Vandaag was ik een kaartje aan het maken en dacht ineens,
"wat gebruiken we eigenlijk veel 'onzichtbare' materialen van Joycrafts."
Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van :
* Paper for cardmaking and scrapbooking 8011-0405
* Organza ribbon 9 mm 6300-0204
Deze dingen zie je dus terug op de foto van mijn kaart.

Maar ook is hierbij gebruik gemaakt van :
* Trouvaille 6200-0900 met de bijbehorende platen

* Pincet 6200-0017

* Lijm 6100-0495

* Tissuetape 6500-0103

* Foam blokjes 6500-0000

Zo zie je maar dat er toch eigenlijk veel 'onzichtbare' materialen zijn
Dit wilde ik even met jullie delen.

Groetjes en tot de volgende post,
Marjan van der Enden




7 opmerkingen:

  1. Super kaartje geworden,
    en idd je hebt helemaal gelijk,
    ook deze producten komen aan bod.
    En zo zullen er nog wel meer zijn
    die gebruikt worden door een ieder
    zonder dat je het ziet.
    Leuk hoor ☺
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Karte ist so klasse, großartig !!!

    Liebe Grüße
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje.
    En al die ontzichtbare dingen die we gebruiken noemen we niet omdat het eigenlijk al zo gewoon is om het te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje is het geworden. Ook leuk om te zien wat je nu allemaal gebruikt hebt. Ook achter de schermen :-)
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan Marjan, je staat er niet bij stil, maar het is wel zo.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha...inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in.
    mooie kaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje MArjan en die lijm gebruik ik ook en is echt super. Gr.Anja

    BeantwoordenVerwijderen