Pagina's

zaterdag 19 juni 2021

Dat verdient een bloemetje

  Hallo allemaal, 


Iemand in de bloemetjes zetten, dat doen we allemaal toch wel eens graag lijkt mij. 
Is het nu voor een verjaardag, voor een bepaalde gebeurtenis de reden waarom maakt eigenlijk ook niet zoveel uit het is en blijft leuk! 
Bij joy!crafts hebben we voor iedere gelegenheid wel materialen. 
Zo ben ik voor deze kaart aan de slag gegaan met de nieuwste collectie het surprise wheel, de schattige koala's, bamboe en de narcis. 
Oei dat allemaal samen, past dat wel denk je nu misschien? 
Ik zal je even laten meekijken zodat je kan zien wat ik ervan gemaakt heb. 

Zo zie je al meteen mijn volledige uitwerking van de kaart. 
Ik zoom even in op bepaalde elementen. 
Zie je de ronde schijf? Dat is het suprise wheel wat ik gebruikt heb in combinatie met de stempels die eerder al uitkwamen. 
Het toffe is, je draait aan het wiel en hup een nieuwe tekst komt tevoorschijn. 
Echt heel leuk! 
Kijk maar mee. 




Zie je wat ik bedoelde, eerst heb ik de tekst dat verdient een bloemetje, nadien komt de volgende: Hiep hiep hoera en later is er nog een derde tekstje: veel liefs. 
Deze laat ik je zodadelijk op de laatste foto kijken. 




En kijk dan naar die narcis, prachtig toch?! 
Een narcis is een van mijn favoriete bloemen, als je deze ziet opduiken dan weet je dat de lente eraankom. 
Ook brengt de bloem zoveel vrolijkheid met zich mee, de mooie stralende gele kleur. 
Ik ben fan, ieder jaar kan je geregeld bosjes van deze mooie bloemen terug vinden bij mij in huis. 


En zie zo, nog eens met de laatste tekst veel liefs zoals ik hierboven al schreef. 
Denk je nu, he dat is ook een tof model? 
Neem zeker een kijkje bij de verschillende Make a card modellen hier op het blog. 
Dit is de laatste nieuwe Make a card geweest onder leiding van Geertje. 
In juni ben ik terug aan de beurt, hou de sociale media zeker in de gaten en ontdek zo wanneer we weer gezellig aan de slag gaan. 

Bedankt voor het lezen en graag tot de volgende keer! 



gebruikte materialen: 
6002/1513 stansmal - Noor - Narcis 
6002/1622 stansmal - NoEnd grasrand 
6002/1627 stansmal - Noor - Suprise Wheel 
6002/1628 stans-embosmal - Noor - Bamboe 
6002/1629 stans-embosmal - Noor - Bamboe cirkel 
6002/1630 stansmal - Noor.- Mon Ami - Koala Sydney
6011/0551 papierset - White flowers 
6011/0676 papierset - Noor - Design Bambo Jambo 
6370/0076 artificial flowers - besjes naturel 
6500/0025 foamtape 1,5mm - dubbelzijdig klevend 
8010/001 mulberry boomvezels voor mixed media - wit 
8089/0201 kraftpapier - 300gr 
8089/0231 kraftpapier - wit - 300gr 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en leuk met de nieuwe narcismal en het koalabeertje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Erg mooi gemaakt en de narcis zo leuk.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen