Pagina's

vrijdag 7 mei 2021

You make me heart smile

  Dag allemaal, 


Ken je het je wilt een kaartje geven aan iemand bijzonder, maar dat kaartje moet dan echt bij die persoon passen. 
Gelukkig hebben we bij joy!crafts zoveel verschillende soorten materialen dat een gepersonaliseerd kaartje maken normaal wel moet lukken. 
De kaart die ik vandaag aan jullie wil laten kijken gaat naar een enorme poezen fan. 
Volgens mij gaat ze het helemaal geweldig vinden. 
Ik ben hiervoor aan de slag gegaan met de mooie materialen van Fraciens katten. 



Hier zie je al een sneekje van de kaart. 
Het mooie katje met de geranium bij, ik heb het snijstencil uitgesneden uit wit stempelpapier. 
Wat zich mooi leent voor te kleuren met markers. 
Zoals je dus ziet heb ik het katje en de geranium ingekleurd met markers. 
Natuurlijk kan je de kat ook uitsnijden uit verschillende soorten gekleurd cardstock en het zo opbouwen. 
Verder zie je de afbeelding van de kat met het bloemetjes frame rond. 
Leuk toch? 


Hier nog eens extra groot, deze kat keek me zo lief aan. 
Ik moest ze wel gaan gebruiken precies. 
Dit mooie knipvel komt uit de serie designpapier vlinders en Fraciens katten. Naast prachtig designpapier zitten er in deze set ook 2 vellen met knipvellen/plaatjes die je kan gebruiken. 


Dan rest mij enkel nog mijn volledig resultaat met jullie te delen. 
Naar mijn gevoel een geslaagde leuke katten kaart. :D 
Hieronder neem ik je mee in mijn boodschappenlijstje, zo kan je zien welke materialen ik gebruikt heb. 
Ik heb lang getwijfeld of ik de bloemen uit het spiegelkarton zou gaan snijden of eerder uit wat neutraler papier. Uiteindelijk ben ik erg blij dat ik toch voor het blink effect ben gegaan. 

Zo, dat was het voor vandaag. 
Graag zie ik jullie de volgende keer weer terug! 




Gebruikte materialen: 
6002/1166 - snijstencil - bloemenframe met label 
6002/1258 - snij-embos-debosstencil - Kat met geranium
6002/1514 - snijstencil - Floral Florishes - Peony 
6002/1545 - Snijstencil - Esmeralda 
6002/1604 - Snij- embosstencil - Border Angel 
6011/0568 - Designpapier - Vintage soul 
6011/0623 - Designpapier -vlinders en Franciens Katten 
6100/0495 - paperblossom lijm
6370/0078 - artificial flowers - ivoren bloemen
6500/0034 - lijmvellen
6500/0105 - Tissutape 
8011/0122 - spiegelkarton - 10 design + kleur 
8013/0024 - kraft papier wit - 24 vellen 

1 opmerking: