Pagina's

zondag 7 maart 2021

Springtime

  Hallo allemaal, 


Wat zijn we de afgelopen dagen verwend met dit mooie weer. 
De narcissen en krokussen komen al mooi uit, heerlijk voor dat te zien. 
Dit mooie weer vraagt voor een leuke lente kaart als je het aan mij vraagt. 
Kijk maar mee wat ik deze week voor jullie in petto heb. 


Zie je die vrolijke bende schaapjes met hun lammetje onderaan, past toch heerlijk bij de lente niet? 
Ik heb de schaapjes gestanst uit wit Kraft papier en ook nog eens een deel uit het leuke fluweel papier, ik vond de zachte kleur zo mooi voor een schaap of lammetje. 



Verder heb ik de geemboste gedeeltes van sommige schaapjes nog eens extra in de kijker gezet door deze lichtjes te kleuren en hier en daar wat accentjes aan te brengen. 

Zie zo, dat was het voor vandaag. 
Graag zie ik jullie terug in een volgende post! 
Tot dan!



3 opmerkingen: