Pagina's

zondag 3 januari 2021

Liefs...

  Hallo Allemaal, 

Vandaag wil ik jullie een giftcard envelopje laten zien welke ik gemaakt heb met het polybesa stencil 6005/0011. Een leuke tekenmal waarmee je in een handomdraai een leuk cadeautje maakt.

Nu we door de lockdown niet naar verjaardagen kunnen vind ik het ontzettend leuk om een cadeaukaartje te versturen naar de jarige. Een leuk origineel cadeau wanneer je het in zo'n persoonlijk gemaakt envelopje verstuurd.


De basis heb ik gemaakt met het witte kraft van Joy 8089/0234. 
Het designpapier is het nieuwe nature at home 6011/0672 waar ik ook het lieve vogeltje uit geknipt heb.  De stempel hartelijk gefeliciteerd komt uit de grasparkiet stempel 6410/0536.
Op het youtube kanaal van Joy!Crafts kun je een filmpje vinden waarin ik dit leuke envelopje maak. Dit is live gedaan in de friendsofjoycrafts groep op Facebook.
Heb je deze live gemist....kijk hem dan hier terug op YouTube 


De bladeren zijn gestanst met de Noor bladeren los 6002/1490

De buitenkant van het envelopje heb ik heel eenvoudig gehouden. Met het nieuwe alfabet 6002/1559 heb ik het woordje liefs gestanst uit kraft. Over de breedte van het envelopje heb ik met de gespen van Noor een soort nep sluiting gemaakt.

Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met deze creatie.












2 opmerkingen: