Pagina's

zondag 17 januari 2021

have hope

  Dag allemaal, 

2021 is net gestart, helaas zullen we in dit nieuwe jaar ook afscheid moeten nemen van dierbare rondom ons. 
Om je geliefde, familie, vrienden een hart onder de riem te steken geven we vaak condoleance kaartjes. 
Ik maak dit soort kaarten heel beperkt het geeft me altijd zo een naar gevoel. 
Maar wanneer je echt een persoonlijke kaart aan iemand kan geven doet het ook weer deugd. 
Dus vandaag wil ik jullie graag een condoleance kaart van mijn hand laten kijken.


Als basis ben ik aan de slag gegaan met de mooie serene designpapierset farewell van Bille. 
Dit in combinatie met de nieuwe "Laura snijmal" van Noor. 
Verder heb ik niet veel toegevoegd. 
Het papier, het plaatje en de mal spreken al zeker voor zichzelf. 
Hieronder kan je mijn overzicht terug vinden. 

Graag tot de volgende keer! 



Gebruikte materialen: 
6002/1589 Snij-embosmal - Laura - Noor 
6011/0639 designpapier - Farwell - Bille 
6390/0001 veren 
6500/0025 foam tape 1,5mm
6500/0215 tacky glue 

2 opmerkingen: