Pagina's

maandag 2 november 2020

Tijd voor kerstkoffie

  Hallo allemaal, 

Een warme kop koffie of chocomelk dat smaakt met herfst/kerstachtigweer. 
Dat gevoel komt helemaal terug in de kaart die ik jullie vandaag wil tonen. 
Ik ben aan de slag gegaan met prachtige materialen uit collectie 10. 
Heerlijke stansen die het kerstgevoel in- en uitademen. 
Kijk maar mee. 


Eerst en vooral wil ik jullie een blik laten werpen op deze prachtige kerstrozen. 
Je kan ze opbouwen in verschillende maten doordat ze zowel grote als kleine stansen bij zitten. 
Zijn ze niet prachtig! 
Ik ben er echt verzot op, vanaf moment 1 dat ik deze in mijn handen kreeg dacht ik, ik moet een kaart maken waar deze prachtige kerstrozen centraal op staan. 
Dat is bij deze naar mijn gevoel redelijk goed gelukt. 


Ik heb de kerstrozen uit gestanst en nadien tussen mijn vingers gevormd zodat er nog meer leven in zou komen. 
Hier en daar heb ik nog enkele takjes toegevoegd voor het geheel nog meer volume te geven. 
En de afwerking is gebeurd door een klein bolletje toe te voegen in het midden van de roos zoals je ziet. 


En voila de dampende kop koffie waar ik in het begin van dit blogbericht over sprak is zeker en vast aanwezig. 
Het kaartje ademt naar mijn gevoel echt gezellige kerst uit. 

Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer! 



2 opmerkingen: