Pagina's

zaterdag 24 oktober 2020

Welkom

 Welkom Sint en Piet, 

Goedemorgen allemaal, 




Wat een leuke stempel set heeft Jocelijne ontworpen. 
Zo kun je een kadootje nog leuker maken. 
Of een briefje sturen naar een kind namens de Sint. 
Ik vond het wel feestelijk om wat gouden accenten aan te brengen. 
De stempeltje zijn hier en daar dus voorzien van wat goude verf.
En het mooie rand snijstencil Esmeralda heb ik gesneden uit een restje goudkarton. 
De ondergrond is een planken structuur van het design papier Wildflowers.
Zoals jullie kunnen zien is Piet net uit de schoorsteen gekropen. 
En heeft weer een kindje blij gemaakt. 
Het lieve kind had een wortel in haar vaders schoen gestopt. 
Dit moest natuurlijk beloont worden met een kadootje. 




Door enkele dingen op je kaart verhoogd op te plakken. 
Geeft het je kaartje diepte. 
Zo lijkt het echt te "leven".
Maken jullie ook wel eens een Sinterklaas kaartje? 
Ik had het nog nooit gedaan. 
Maar met deze set vond ik het echt een leuke ervaring. 
En volgen er zeker meer. 
Dit was mijn bijdrage voor deze keer. 
Graag tot een volgende keer. 


Alle gebruikte materialen op een rijtje, 

Notebook Circles 6002/1515
Esmeralda 6002/1545
Bille's cirkels achtergronden 6002 /1569 
Design papier Christmas with Anton Pieck 6011/0637
Design papier Wildflowers 6011 /0665 


2 opmerkingen: