Pagina's

zaterdag 23 november 2019

So thankful



Hallo Allemaal,

Ik wil jullie vandaag laten kennismaken met weer een nieuwe kabouter uit de Rien Poortvliet collectie. Ik ben helemaal weg van deze prachtige collectie snijstencils. Je kunt ze zo mooi inkleuren doordat je met de embossing en debossing lijntjes precies kunt zien waar de schaduwen en kleuren moeten komen. Een perfecte manier om zonder zichtbare lijntjes te kleuren.


Zien jullie die mooie muzieksleutel op de kaart? Deze is uit krijtpapier uitgestanst en met een schuurblokje licht opgeschuurd zodat de witte binnenkern iets naar voren komt voor een verouderd effect.

Deze keer heb ik er een tag van gemaakt welke je door de nieuwe kaartenstandaard 6002/1406 stevig kunt laten staan en door het oogje bovenin zelfs nog aan een haakje kunt hangen. Deze standaard ga ik nog heel vaak gebruiken voor de enkele kaarten en tags.


6002/1406

Nu even terug naar het mooie kaboutervrouwtje. Ik heb haar hier uitgestanst uit aquarel papier en ingekleurd met distress inkt. De contouren heb ik hier en daar nog wat aangezet met derwent coloursoft kleurpotloden..een perfecte manier om extra diepte en contouren te creëren.



Met de mooie verschillende bladeren uit de oktober collectie heb ik de bloementoef opgebouwd samen met de bloem met stikdesign 6002/1314 en een paar artifical flowers uit de Joy!Crafts collectie

Leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen op ons blog.

6002/1314 Snijstencil - Noor- Charlotte- Bloem stikdesign
6002/1332 Snij-embosstencil- Noor- LH- Muzieksleutel
6002/1354 Snijstencil - Sketch art - kastanjeblad
6002/1355 Snijstencil - Sketch art -  esdoorn blad
6002/1371 Snij-embosstencil Rien poortvliet- Gnome feeds a bird
6002/1384 Snij-embosstencil- Noor- Doily rond
6011/0640 Papierset winter landscape
6370/0076 Artifical flowers - besjes naturel
6370/0077 Artifical flowers - ivoren roosjes
8011/0104 spiegelkarton zilver

3 opmerkingen:

  1. Prachtig en wat zijn de kabouters van Rien Poortvliet toch leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een super mooie creatie. Wat heb je dat mooi gedaan met inkleuren. Het kaboutervrouwtje lijkt net echt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart is het geworden, handig met die standaard. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen