Pagina's

maandag 20 februari 2017

Project life spring...

Dag allemaal,

De laatste tijd hoor je steeds meer over Project life. Wat is dat nu precies. Met Project life maak je een album met foto's. Deze albums zitten vol met plastic hoezen en je kunt het allemaal in verschillende maten kopen. Ik heb een album met hoezen van 21 x 15 cm. Je maakt dan een pagina die in een hoes past en zo kan je de leukste layouts maken en netjes in een album opbergen. 
Deze layout heb ik gemaakt van onze dochter Willemijn.  Ze zit heerlijk in de lente op de grond een paardenbloem uit te blazen te genieten in de voorjaarszon.

Boven aan de layout heb ik het vlinderstencil gestanst. In het voorjaar komen ook allerlei insecten weer tot leven.  Het designpapier komt uit het papierset Love. De roze kleuren vond ik erg mooi passen bij het roze shirtje in de foto. 

We hebben nu ook een leuk alfabet stencil, hiermee heb ik het woord Spring gemaakt. Zo kan je op elke layout je eigen tekst plaatsen....






Gebruikte materialen:
6002/0641 Cutting & Embossingstencil grasrand
6002/0646 Cutting & Embossingstencil bloemenrand
6002/0647 Cutting & Embossingstencil  alfabet
6002/0689 Cutting & Embossingstencil vlinderrand
6002/6201 Cutting & Embossingstencil bleom
6011/0511 Designpapier set love
6020/0016 Parels
6030/0006 Brads


8099/0104 Wit linnen karton

2 opmerkingen:

  1. prachtig je kaar,
    en zo mooi met de kleuren bij elkaar!
    En je dochter blaast de lente in....schattig
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen