Pagina's

dinsdag 21 februari 2017

A true friend...

Met zoveel mooie nieuwe mallen is het telkens een feestje om een kaartje te maken.
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje en een doosje gemaakt met de mooie papierlijn Carpe Diem.
Ik heb een stuk cardstock van 14 cm bij 30 cm genomen en deze gerild op 5, 10 en 20 cm.
Het rechtste stuks van 10 cm heb ik teruggevouwen en de linker- en onderkant vastgeplakt. De bovenkant blijft open. Daar kan een label in. De label heb ik bewerkt met de nieuwe polybesa stencil met hartjes in ruit en distress inkt.  Ook deze stencil komt uit de februari-lijn
De afbeelding (vinden jullie deze ook niet mooi mij de tekststempel passen) heb ik op een frame geplakt. Omdat het frame maar half opgeplakt word, vond ik het nogal een rommelig zicht krijgen aan de achterkant. Ik heb dus twee rechthoek stukje design papier op elkaar geplakt zodat het allemaal wat rustiger oogt.
De luchtballon heb ik twee keer uitgestanst en uit één de hartjes geknipt en deze met foamblokjes op de ballon geplakt. Voor het woordje Hugs heb ik de stansmal met het alfabet gebruikt.
Uit het designpapier heb ik ook drie kleine vlindertjes uitgeknipt en deze laten oppoppen bij het frame, geeft net een wat leuker effect.
 
Het doosje heb ik uit wit cardstock gesneden en beplakt met designpapier.
De luchtballon heb ik hier vier keer uitgesneden en ieder door het midden gevouwen. Deze heb ik allemaal tegen elkaar geplakt. Zo blijft hij op het doosje staan (met een klein beetje lijm natuurlijk;) ).
Ook hier heb ik kleine vlindertjes opgeplakt die ik uit het designpapier heb geknipt.
Leuk dat jullie weer de tijd hebben genomen om langs te komen op ons blog. Graag tot een volgend keertje.







1201/0089 Frame
6002/0623 Poly Besa embosstencil met hartjes in ruit
6002/0629 Poly Besa embosstencil kadodoosje diamant
6002/0647 Alfabet
6002/0665 Luchtballon
6002/0689 Butterfly Border
6011/0518 Papierset Carpe Diem
6200/0220 Daubers
6300/0023 organza lint 9 mm - blauw
6410/0316 Clear stamps - Swirls
6410/0367 Cleat stamps – Dikke knuffel

2 opmerkingen: