Pagina's

dinsdag 31 januari 2017

Handlettering...

Dag allemaal,

Vandaag wil ik jullie zelfgemaakte labels laten zien. Joy!Crafts heeft mooi chalkspapier in hun assortiment. Mooi zwart papier, waar je mee met krijt op kunt schrijven, maar ook heel geschikt is voor handlettering. Ik heb 4 labels geknipt van 15 x 8 cm en de hoeken heb ik schuin afgesneden. 
Ik heb met het mooie stempelset rozen, de rozen gestempeld. Ik heb dit met watermark inkt gestempeld en daarna met wit embossingpoeder bestrooid. Met de heattool warm gemaakt en je hebt prachtige rozen designs. De teksten heb ik met een witte molotov marker geschreven. Dit is een marker met acrylinkt erin. 
De rozen heb ik nog ingekleurd met aqaurel potloden. Ik vind wat kleur net wat gezelliger staan op de labels. 

Altijd handig om wat labels op voorraad te hebben, zodat je ze aan een bos bloemen of een leuk cadeautje kunt hangen. 






6300/0504 Decoration touw
6410/0436 Clear stamps rozen
8089/0207 Chalks papier

1 opmerking:

  1. Erg leuk, dit krijtpapier heb ik ook net binnen gekregen en ga hier ook eens mee stoeien. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen