Pagina's

dinsdag 31 januari 2017

For someone special...

Het mooie nieuwe blok van La vie est belle - Lavender is geweldig. Net zoals bij de andere blokken van La vie est Belle bestaat ook deze weer uit designpapier, plaatjes, banners, teksten, bongo en postkaartjes en nog veel meer.
Ik heb voor deze kaart alleen het designpapier gebruikt. Voor mij doen is het een vrij simpel kaartje geworden. Ik werk altijd graag met bloemen maar vond dat dit kaartje het niet nodig had.


Er waren zulke mooie mallen in de februari collectie met zulke mooie details , die verdienen echt alleen de aandacht op een kaartje.
Ik heb de vierkantjes van Mery’s Swirls en het hart één keer uitgestanst van designpapier én één keer ge-embossed met cardstock.
Als je de mallen alleen embosst dan krijg je het reliëf zonder dat hij verder iets snijd. Als je dan het uitgesneden malletje van designpapier erop plakt, komen de ge-embosste delen van de cardstock mooi omhoog door de uitgestanste mal.
Zie je trouwens ook hoe leuk je de bloemetjes en de vlindertjes in het hart ophoog kan zetten. Deze snijdt de mal net niet door, zo mooi, lief detail.  
De stempel van de hondjes vond ik er mooi bij passen. Ik heb hem ingekleurd met distress inkt en de randjes bewerkt met een dauber en inkt.
 Fijn dat jullie weer langs zijn geweest en tot een volgende keer...






6002/0657 Mery’s Swirl – vierkantjes
6002/0664 Hart Love
6011/0383 La vie est Belle – Lavender
6200/0220 Daubers
6410/0442 stempel Love dogs
6500/0215 Tacky glue
8013/0172 Paars cardstock





















1 opmerking: