Pagina's

maandag 10 december 2012

Winnaars

Goedemiddag,
Dan is het weer tijd om de winnaars te trekken van de candy van afgelopen week.
Er zijn weer 2 winnaars en de ene wint de border en de ander de hoek van Lin en lene.
De winnaars voor vandaag zijn:
nr 42: Henny
nr 97: Marism
Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van deze prijs.
Als jullie hieronder even een berichtje achterlaten en je adres gegevens sturen naar:
dan komt de prijs z.s.m. naar jullie toe.
Groetjes de meiden van Joy!



6 opmerkingen:

  1. hallo.. de meiden van joy...
    ik zie dat ik gewonnen heb nummer 42.
    helaas ik kan geen bericht door sturen naar het adres die jullie hier boven op geven
    ik hoor het nog wel van jullie.

    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Henny en MarisM Proficiat met jullie prijs en veel freubelplezier ermee!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhh wat leuk, superr ik ben er heel blij mee, dank jullie wel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. psje nee idd net wat henny zegt, ik kan ook geen bericht naar jullie sturen, het is niet goed zegt tie, ik hoor het ook graag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb het op gelost er moet .com
    er achter.
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt henny, ik heb het idd geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen