Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Vogeltjes....

Hoi allemaal,
Ik heb een winterkaart gemaakt met dit lieve plaatje van Ot en Sien.
Om het plaatje heb ik de mooie bewerkte cirkel van Lin en lene van oktober gebruikt de 1201/0041, de vogeltjes komen uit een setje van Lin en lene met een leuke vogelkooi, de 1201/0046, die deze maand nog in de winkel ligt.
De blaadjes heb ik gestanst uit kraft papier met de Floral Flourishes stans 6003/0001
Verder heb ik alles bewerkt met bruine inkt, zodat het geemboste mooi tot uiting komt.
Groetjes Anke

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Anke.
    Heel leuk met de vogeltjes en een leuk plaatje.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje alles past heel mooi bij elkaar.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, mooie kleuren en details !

    Fijne dinsdag, grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje en wat is die mal van Lin en Lene prachtig!! Die komt op mijn verlanglijstje (bovenaan!)

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!! Super leuke mallen heb je gebruikt!! En wat een schattig plaatje is dat!! Leuk idee met die vogeltjes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend en sfeervol geheel is dit geworden. Echt heel mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een schitterende kaart gemaakt Anke. Mooie kleuren combinatie.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Anke wat een schitterende kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super, mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Anke ,het plaatje vind ik super leuk!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen