Pagina's

maandag 3 december 2012

Maandag ....Candy Time!!!!!!

Hallo allemaal,

Allereerst willen we al de nieuwe volgers welkom heten die ons blog de laatste weken zijn gaan volgen.
Fantastisch. Ook willen we onze trouwe volgers bedanken voor jullie leuke reacties. Geweldig leuk.
Dat doet ons altijd goed.

Vandaag mogen we weer 2 mooie setjes mallen weggeven van JoyCrafts

Dit is dus weer de Candy



Wat moeten jullie doen om de candy te winnen.

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je volger bent, zet je naam dan hieronder bij Mr. Linky ~
~ Plaats de Candy op je eigen blog ~

Deze candy loopt tot maandag 3 december 2012 12.00 uur.

Ook zouden we het heel leuk vinden als jullie onze Facebookpagina zouden willen liken.
Die vinden jullie:  hier
Doen jullie allemaal mee?

We wensen jullie allemaal weer heel veel succes.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts.


43 opmerkingen:

  1. Ik wilde altijd al een golden retriever..maar helaas tot op heden geen .. daarom doe ik zeker mee met de candy. De hondjes zijn zooo schattig!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg dat het feest bij jullie blijft. Alweer een prachtige candy!
    Ik doe graag mee en plaats het op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat n superleuke candy weer!
    doe graag mee hoor!
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mallen gaan jullie weggeven! Die hondjes zijn supeerschattig en bij de onderste krijg ik gelijk ideeen voor jongenskaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf!!! Stencils van een hondje en vervoer.. helemaal top!
    Ik doe graag weer mee, want als ik bedenk wat ik daar mee zou kunnen maken.....
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stencils. Wil graag een kansje wagen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, sind das niedliche Stanzen. Vielen Dank für die Chance auf diesen Gewinn.
    Da drücke ich mir mal die Daumen.
    Liebe Grüße Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke mallen zijn het weer. dank je wel voor de kans.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze mallen zijn zo leuk, daar wil ik wel een kansje aan wagen! Super bedankt voor het altijd weer beschikbaar stellen voor de prachtig candy's

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk leuk die candy, vind de hondjes echt scheetig! En ook de vervoerset komt altijd wel goed uit...ga duimen dat ik 1 van de 2 win!!

    Ben meteen volger geworden op Facebook ;-)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Stanzschablonen sind super!!! Da hüpf ich doch mal glatt in den Lostopf und drück mir die Daumen. Das Candy habe ich auf meiner Google-Seite verlinkt, da ich keinen Blog habe.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer helemaal super, dank voor de kans !

    Fijne nieuwe week, grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie mallen zijn dit, ik doe graag mee...

    groetjes van Ans Gilbert

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gave candy zeg waag graag weer een kansje leuk om met mijn oudjes te doen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave Candy is dit weer!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke candy weer. Vind vooral de auto's erg leuk.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, geweldig malletjes.
    Wil ze maar wat graag hebben, dus doe ik weer mee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende candy weer, vooral die hondjes zijn zo lief, ik doe graag weer mee.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een gave candy is het weer!! Ben helemaal weg van de bus,auto, trein en boot, toppie! Natuurlijk ga ik meteen meedoen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is het weer een prachtige candy en leuk ook nog :-) !! Doe weer graag mee.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zojuist gewonnen en gewoon weer meedoen :-))

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige Candy, graag doe ik een gokje!!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een gave candy
    ik doe graag weer mee
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke candy, ik doe graag mee.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe weer graag mee aan deze super candy.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik maak wel eens kaarten voor de hondenvereniging dus deze candy vind ik super.
    Dus ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuke mallen, wil zeker kans maken op deze candy, ik doe dus graag mee.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn ze weer leuk!!! Wie wil nou niet het nieuwe baasje worden van die twee schattige hondjes! Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zou heel leuk zijn dit te winnen komt echt niet op een paar malletjes meer hahaha , grtjs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke malletjes, ik doe graag weer mee.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke candy weer. Ik waag graag weer een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige candy en wil graag een kansje wagen.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super candy weer, vooral de auto's vind ik geweldig.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo vanaf nu volg ik jullie ook !
    Ik gebruik veel spulletjes van joycrafts, prachtige spulletjes om mooie kaartjes mee te maken !
    Ik heb geen blog wel een site, dus daar staan jullie ook op !

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, wieder so ein wunderschönes Candy.
    Ich habe es in der Sidebar verlinkt.
    Vielen Dank.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke candy hebben jullie weer super ga een gokje wagen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige Candy. ik doe graag me


    Gr Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat zie deze Candy geweldig!! Ik heb met het hondje in mijn hand gestaan laatst, maar vond hem best prijzig. Ik doe graag mee.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een geweldige candy, ik doe graag mee,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie candy weer.Bedankt voor zoveel kansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Die Stanzschablonen sehen ganz bezaubernd aus. Danke für die Chance auf diesen tollen Gewinn.
    Liebe Grüße, Ajascha

    BeantwoordenVerwijderen