Pagina's

maandag 19 november 2012

Candy Time !!!!!!!!

Hallo allemaal,

Vandaag mogen we jullie weer blij maken met een nieuwe candy. We mogen van JoyCrafts 2 schitterende achtergrond embossing stencils van Lin en Lene weggeven.  Het zijn de mooie stencils 1201/0042 en 1201/0043.



Wat moeten jullie doen om deze Candy te winnen:

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je dit bent, vul je je naam in bij Mr. Linky hieronder ~
~ Plaats deze Candy op je eigen blog ~

Deze Candy loopt tot maandag 19 november 12.00 uur.

Wij wensen jullie allemaal weer heel veel succes.

Groetjes van de meiden van het team van JoyCrafts

35 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige candy! Ik doe graag mee hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om een kadootje te winnen, dus k doe weer mee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke candy, ik doe weer mee.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow...dit zijn prachtig embossingmallen!! vooral die puzzelstukjesmal.
    ik waag ook weer een kansje.
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke candy,

    Ik doe graag mee, deze keer..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de kans, ik doe graag mee
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das sind ja zwei ganz wunderbare Schablonen. Danke für die Chanze auf diesen Gewinn.
    Liebe Grüße Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een leuke candy ik doe graag mee!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie mallen zeg
    ik doe graag mee

    Groetjes

    Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw super gaaf zijn ze weer ik wil
    graag een gokje wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die beiden Schablonen sind wunderbar.
    Habe selber keinen Blog, habe aber das Candy auf meiner Google-Seite gepostet.
    Vielleicht habe ich ja dieses Mal Glück.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hoi , wij doen ook zeker weer mee wat een mooie embossingmallen ! gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor de kans op een leuke candy, groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke candy geven jullie weer weg!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Winnen is altijd leuk. Zeker als je zoals ik net weer begonnen bent met het kaarten maken. Er is heel veel veranderd heb ik wel gezien ;-)

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Das sind aber wieder wunderschöne Embossingmallen. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik waag ook graag weer een kansje op deze
    leuke candy.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ook ik waag een gokje,leuke candy hoor!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik wilde ook graag een gokje wagen.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige mallen hebben jullie weer om weg te geven. Ik waag graag een gokje.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zeg, wil graag weer een kansje wagen.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Natuurlijk doe ik graag weer mee... Hier zeg je geen nee tegen!!

    Groetje,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige mallen....ik wil graag een gokje wagen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer zo'n leuke candy. Ook ikwaag graag weer een kansje.

    groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige mallen ,graag een gokje wagen hoor.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oooh wat een prachtige mallen wil graag weer een gokje wagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een geweldige candy weer, dus ga weer een kansje wagen.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie embossingstencils. Wie wil hier nou geen gokje op wagen?!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die Hintergrundschablonen sind mal wieder wunderschön, da kann man bestimmt richtig schöne Kartenhintergründ mit gestalten.
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie achtergrond mallen hebben jullie weer voor een candy en ik wil graag een gokje wagen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wil ook graag mee doen met deze candy ,
    prachtige achtergrondjes , ik waag een gokje !!

    Groetjesss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow, zwei wunderschöne Hintergrundschablonen die man wieder sehr vielseitig einsetzen kann.
    Vielen Dank für das Candy.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  34. tolle Schablonen,da kann man sicher viel anfangen damit! vielleicht klappts ja soger.liebe Grüsse Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat weer een supercandy. Hele leuke mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen