Pagina's

woensdag 26 september 2012

Deze week iedere dag een Candy!!! Dag 2

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer. Vandaag is het al weer de 2e dag en weer hebben we een hele leuke candy. Vandaag mogen we mal 1201/0029 weggeven van JoyCrafts.


Dit zijn schitterende sterren van Lin en Lene Design.

Wat moet je doen om deze candy te winnen

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je volger bent plaats je je naam hieronder bij Mr. Linky ~
~ Plaats deze candy op je blog ~

Hier nog een voorbeeldkaart met de sterren


We wensen jullie weer een fijne dag en veel succes toe.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts.

De Candy sluit morgen om 12:00 en daarna wordt ook de winaar getrokken.


20 opmerkingen:

  1. Hello!
    Thank you so much for this candy!
    I pushed it in to my sidebar.
    Hugs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn deze mallen ook weer schitterend
    natuurlijk doe ik hier graag aan mee
    zal het ook op mijn blog zetten
    bedankt weer voor de geweldige kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die sterren, daar kan je weer leuke kaarten mee maken.
    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herrliche Sterne, die gefallen mir.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sterren!! Die passen goed op mijn kerstkaarten!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze zijn ook al zo leuk!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mal. Ik doe graag weer mee, de candy staat inmiddels op mijn blog.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie mal, wat leuk dat ik mag meedoen
    alvast bedankt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk!!!! Ik wil graag een gokje wagen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke malletjes!! ik doe weer mee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige candy, ik waag weer een kansje.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs leuke candy.
    Ik zou graag een kansje willen wagen.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stans, ik doe graag mee. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een feest zeg! Ik doe graag mee :D Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat een gave stans weer....
    Er zijn echt hele mooie bij zeg :)
    Bedankt wederom voor deze kans.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen