Pagina's

vrijdag 28 september 2012

Candy Time!!!! Dag 5

Hallo allemaal,

We zijn er vandaag weer met een nieuwe Candy. En het is al weer dag 5.

Vandaag mogen we mal 1201-0035 weggeven van JoyCrafts. Een schitterende mal die je goed kan gebruiken voor de achtergrond embossing.


Wat moet je doen om deze mal te winnen:

~ Wordt volger van dit blog ~
~Als je volger bent plaats dan je naam bij Mr. Linky hieronder ~
~ Plaats deze candy op je blog ~

Deze candy loopt tot zaterdag 29 september 12.00 uur.

Wij wensen jullie allemaal weer heel veel succes.


Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts.

16 opmerkingen:

  1. Bedankt voor al weer een nieuwe candy.
    En voor deze keer ben ik eens de eerste die mee doet.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!
    Vielen Dank, für das Candy. Ich habe mich gerade eingetragen. Ein schöner Prägefolder und die Karte sieht sehr schön aus.

    Liebe Grüße
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mal is dit, ik heb me weer ingeschreven. :-)

    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige embossingfolder!
    Ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende embossingfolder
    natuurlijk doe ik ook hier weer aan mee
    bedankt voor deze geweldige week met 5 kansen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit leuk zeg . . .ik doe graag weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga weer een gokje wagen
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoiets heb ik helemaal nog niet in huis.
    Wil dus dolgraag een gokje wagen.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, mooie mal hoor, ik waag graag een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel voor weer een nieuwe kans :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Auch dieser Prägefolder ist wunderbar.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie candy, bedankt voor de nieuwe kans
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke embossingmal. Ik doe graag weer mee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende embossingmal. Bedankt voor de kans, ik doe weer graag mee.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen