Pagina's

zondag 4 september 2011

Vrolijk Kerstfeest

Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer met een kaartje. Ik heb deze kaart gemaakt voor de KreaVak in Arnhem waar ik morgen hoop te zijn, samen met Anke en Marijke.

Er komen allemaal weer mooie artikelen uit en ik laat hier alvast wat zien.



Dit is een Tag-kaart, ik heb het nieuwe kerstpapier gebruikt. Verder een achtergrond embossingmal , nieuwe bloemen met 4 bladeren. Verder heb ik een nieuwe swirl gebruikt en nieuwe Rub-ons.

De bloemen heb ik uitgestanst van fluweelpapier en ik heb de randjes bewerkt met fluweelpoeder. Dat geeft een heel leuk effect.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Ik heb er zin in om morgen hier mee te mogen demonstreren.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartje Ineke, heel mooi gedaan!Veel plezier op de beurs!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt, ben benieuwd wat voor moois er allemaal aankomt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen