Pagina's

donderdag 25 augustus 2011

Kerstkaartje


Hallo allemaal, wat vliegt de tijd toch snel voorbij. Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad en weer met frisse zin aan de slag gaat in ons creatieve landje. Hoewel ik nog niet aan de kerst moet denken zijn ze in de hobbywereld al druk doende om ons straks het nodige te kunnen bieden. Zo ook Joycrafts, volgende week komen er heel veel leuke producten op de markt waar we ons de hele winter weer mee kunnen vermaken. Met een aantal van deze produkten heb ik dit kaartje gemaakt. Het papier is natuurlijk niet nieuw "Christmas" 8011/0552  maar de achtergrondembossing stencil "sterren" 6002/0610 wel en heb ik na het embossen lichtjes opgeschuurd. Het plaatje komt uit een nieuw 3D Hollow & Pyramide Decoupage setje 6013/1707. Verder nog wat lint en pareltjes 6020/0006 gebruikt voor de afwerking. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Corine

4 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje heb je gemaakt Corine.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje is het geworden met alle heldere kleuren.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerstkaartje en ook je vorige creatie is erg mooi.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen