Pagina's

woensdag 9 juni 2021

Where the wild things are...

 Hallo allemaal, 

Joehoeee, de nieuwe materialen zijn er weer! 
Altijd genieten als er nieuwe spulletjes uitkomen, Joy!crafts blijft zichzelf steeds vernieuwen. 
Dat maakt nog leuker. 
Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de super leuke koala en het bijhorend designpapier. 
Wat is dat geweldig! 
Hier alvast een sneekje. 


Je ziet al een stukje van de schattige koala's, de prachtige bamboe tak alleen het mooie designpapier zie je nog niet echt. 
Dat laat ik je zodadelijk kijken. 
Ik ben voor deze kaart de set at the zoo gaan combineren met de materialen. 
Deze label en knipvellen passen erg goed bij het thema. 


Even inzoomen op de grootste koala, in de verpakking zit materiaal voor 2 koala's te maken. 
Een grote en een kleintje, super schattig! 
Je kan kiezen in welke richting je de koala zet. 
Voor nu koos ik ervoor dat deze de pootjes aan de linkerkant heeft door het lijfje dwars te draaien. 
Je kan de pootjes ook naar beneden richten en met de hoekjes die ik nu in de oren geplaatst heb de andere pootjes maken. 
Zo krijgt de koala weer een andere uitstraling en vorm. 
Dit kan je zowel met de grote als met de kleine doen. 
Erg leuk! 



Hier nog even ingezoomd op het kleintje. 
Ook de pootjes links gezet, maar zoals ik hierboven al schreef kan je er ook voor kiezen de pootjes onderaan te zetten. 
Het principe is hetzelfde. 
Ik heb beide koala's uit witstempel papier uitgestanst en nadien op kleur gebracht met markers. 
Zo kon ik ze nog wat meer tot leven laten komen. 
En dit is mijn geheel geworden. 


Een vrolijke, gezellig kaart. 
Dat was het voor vandaag, fijn dat je er was en graag tot de volgende keer! 


gebruikte materialen: 

6002/1630 snij-embosmal - Noor - Mon Ami - Sydney 
6002/1629 snij-embosmal - Noor - Bamboo Circle 
6011/0676 designpapierset - Noor - Bamboo Jambo 
6011/0413 sabelvellen/knipvellen - at the zoo 
6370/0076 artificial flowers - besjes naturel 
6500/0022 foamtape 1,5mm 
6500/0215 Tackylijm
6500/0122 tacky tape 
8011/0700 stempel inkleurpapier A4 Wit 
8089/0201 kraftpapier 300gr 
8089/0231 kraftpapier wit 300gr 


3 opmerkingen: