Pagina's

zondag 6 juni 2021

Fijne vaderdag!

  Dag allemaal, 

Binnenkort is het vaderdag, hier in België een weekje eerder dan in Nederland geloof ik. 
Maar dat maakt natuurlijk niet veel uit. 
Vaderdag, het ideale moment voor alle papa's eens extra in de kijker te zetten. 
Ik heb alvast een creatie klaar voor mijn papa. 
Bij joy!crafts zijn er vele leuke, stoere snijmallen en papiersets die je prefect kan gebruiken bij dit thema. 
Kijk maar mee. 


Het stoere frame rond de foto, de toffe tandwielen. 
Ze passen toch perfect in het plaatje voor een leuke vaderdagcreatie. 
Voor het geheel wat extra touche te geven heb ik de 2 kleinste formaten van de explosiebox genomen en deze als extra element toegevoegd. 
Leuk voor een kleine verrassing of dergelijke in te steken leek mij. 


Voorlopig zijn de boxjes nog leeg, maar daar komt nog verandering in. 
De kaartvorm zelf heb ik trouwens gemaakt met de polybesa tekenmal scrapsjablonen (6002/0855) 
Je kan deze op vele manieren gebruiken. 
Ik tekende 2x het grootste formaat, zorgde ervoor dat het geheel aan 1 kant dezelfde rillijn had zodat ik deze kon plooien en dan heb ik 1 van de 2 hexagonen middendoor gerild zodat deze rechtop komt te staan. 

Ziezo, dat was het weer voor vandaag. 
Ik zie jullie graag terug in een volgend bericht! 
Tot dan! 


gebruikte materialen: 

6002/0855 polobesa - Noor - scrapsjabloon - basic shapes 
6002/1458 stans - debos-embosmal - industriële lijsten 
6002/1474 stans - debosmal - noEnd industriële rand 
6002/1473 snij-debosstencil - NoEnd - industrial hoek 
6011/0661 papierset - gentleman of Fortune 

2 opmerkingen: