Pagina's

woensdag 16 juni 2021

Bloghop

 Dag allemaal,


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 3 aan de slag gegaan. En wat zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen!

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we op de volgende bloghop  bekend. Hoppen jullie gezellig mee? Maandag 21 juni verloten we de prijs. 





Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!


13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige nieuwe collectie en deze bloghop was ook weer super hiermee. Prachtige en leuke creaties voorbij zien komen. Dank weer dames voor de inspiratie! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn complimenten voor jullie mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke bloghop weer. Met de prachtige producten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net even langs iedereen gehopt. Wat een super leuk lijn hebben jullie weer uitgebracht. Heb zulke leuke kaarten voorbij zien komen. Zo weer een boel inspiratie gekregen en mijn verlanglijstje is ook weer langer geworden. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga een kijkje nemen bij alle dames. Maar wat een leuke lijn is dit👍

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben bij alle dames langs geweest en wat een super mooie kaarten zijn het weer.
    Alleen bij Doris heb ik nu 3 berichtjes geplaatst maar die zie ik niet.
    Maar jullie team maken hele mooie creaties, echt geweldig.
    Mijn verlanglijst wordt groter en groter van al die mooie creaties.
    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige nieuwe collectie hebben jullie gemaakt. Heel mooie inspiratie gezien bij de dames van het DT.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaarten en prachtige bloemen en koala's
    dames hebben goed hun best gedaan en gave modelletjes
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iedereen heeft hele mooie creaties gemaakt, was leuk om te hoppen bij iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige nieuwe collectie!
    Schitterende creaties gezien en super leuke ideetjes opgedaan!
    Het was weer een feestje om jullie prachtige creaties te bewonderen, DT-dames! Bedankt dames!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een rondje gehopt. Wat een prachtige kaarten zijn er weer gemaakt door de DT meiden. Wat een toffe collectie is dit geworden. Ik ben fan van de Koala, het designpapier en .....en ......, eigenlijk ben ik fan van de hele collectie. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb met plezier een rondje gehopt! Wat is het een prachtige set! Mooie voorbeelden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful blog hop. I enjoyed it. Such a great release. I love the daffodils.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen