Pagina's

vrijdag 21 mei 2021

Winter

  Hallo allemaal, 

De lente moet precies nog wat op gang komen. 

Toch ben ik tussendoor al bezig met wat kerstkaarten te maken. 
Zo heb ik er tegen dan zeker genoeg en zit ik niet zo in de stress dat ik nog lastminus kaarten moet gaan bij maken. 
Bij joy!crafts hebben we vele leuke materialen voor kerstkaarten. 
Dit keer heb ik ervoor gekozen te werken met het leuke kabouter designpapier van Rien Poortvliet en dit in combinatie met het toffe spiegelkarton. 
Misschien denk je, goh dat is heftig. Maar uiteindelijk als je er een balans in kan vinden is het super tof. 
Kijk maar mee. 



Dit is wat ik bedoel, de mooie angel cirkel heb ik uitgesneden uit het spiegelkarton. 
Deze vormt een soort van basis op de kaart. 
En het woordje winter komt net extra goed tot zijn recht met het blauwe spiegelkarton als volle achtergrond en dan de gouden sierletters er zo bovenop. 


Super mooi toch dit woordje winter. 
Het is een stans die bijna op elke winter/kerstkaart kan passen. 
Ik blijf deze echt heel erg mooi vinden. 
En dan nu mijn volledige kaart. 


Voila, dit is het geworden. 
Het is niet zo een enorm volle of drukke kaart, maar net genoeg voor een gezellige uitgebalanceerde kaart als het het aan mij vraagt. 
De kerstroosjes heb ik bewust in het wit uitgestanst, zo komen ze prachtig uit tegen de felle kleuren van het spiegelkarton. 
En dat was het dan weer voor vandaag. 
Hou zeker de social media van joy!crafts, de dames van het designteam en mezelf in de gaten voor meer inspiratie en voorbeelden. 
Graag tot de volgende keer! 



Gebruikte materialen: 
6002/1495 snijstencil - winter 
6002/1516 snijstencil - kerstroos 
6002/1599 snij-embosstencil - Noor - Angel 
6011/0603 designpapier - Rien Poortvliet - Kabouter winter 
6100/0495 paper blossoms lijm 
6500/0025 foamtape 1,5mm 
8011/0122 spiegelkarton - holografisch 10 design 

3 opmerkingen: