Pagina's

woensdag 12 mei 2021

Decoratief hart

  Hallo lieve blogvolgers, 

Ik ben helemaal enthousiast over het prachtige nieuwe houten hart 6320/0023 van Joy!Crafts. Spik splinter nieuw in de collectie.....met een gaaf transparant hartje in de midden, welke je leuk kunt vullen met wat je leuk vindt....foto, plaatje, gestanste hartjes, schelpjes, zand, schudmateriaal.....en nog veel meer


Ik ben er al even heerlijk mee aan de slag geweest en heb het hart gepimpt met het mooie designpapier ocean avenue 6011/0663. Een hele mooie paperset met zachte blauw en roze kleurtjes, gecombineerd met wat koraal rood.

Na het beplakken van het hart met dit mooie designpapier heb ik het hart versierd met zelfgemaakte bloemen en een paar artificial flowers van Joy!Crafts.

Zoals deze mooie roosjes 6320/0053 


En de ivoren bloemetjes 6320/0078 

Op het hart landen de sierlijke vlinders 6002/1462 en zit een grote bloementoef.

Voor de bloementoef heb ik de volgende artikelen gebruikt:

6002/1514 pioenroos
6002/1563 lelietjes van dalen
6002/1571 takje met blaadjes

Ik ga nog even nadenken of ik hem zelf hou of weg ga geven....
Voor wie zou jij zo'n gaaf hart willen maken?

2 opmerkingen: