Pagina's

zaterdag 15 mei 2021

Cheers!

  Hallo allemaal, 


Cadeautjes geven en krijgen, dat is altijd wel tof! 
Maar soms zit je zonder inspiratie, wat kan je geven... 
Een cadeau kaart is altijd wel een tof idee, de ontvanger kan dan zelf kiezen wat hij/zij ermee wilt gaan doen. 
Als je die cadeau kaart dan nog eens in een super leuke verpakking kan steken is dat dubbel zo leuk! 
Gelukkig hebben we bij joy!crafts genoeg materialen waarmee je zo iets kan maken. 
Zoals met deze gemakkelijke kaarten/cadeaukaart mal. 
Kijk maar mee naar wat ik bedoel. 



Dit is hetgeen wat ik bedoel, de voorkant lijkt op een klein envelopje. 
En als je deze straks gaat opendoen dan heb je een uitsparing gemaakt waar je een cadeaukaart in kan plaatsen. 
Heel tof! 


Ik heb deze leukerd gemaakt voor een echte poezenliefhebber. 
Lizzy past er zo goed bij! 
En op de achtergrond waar je normaal de giftcard zet nog eens extra poesjes die uit het raam aan het kijken zijn.
Even terug over Lizzy, is het geen leukerd deze man Ami? 
Ze mocht van mij nog eens extra in de aandacht. 
De oogjes die je er normaal bij gebruikt of die bij de stansset zitten heb ik vervangen door leuke wiebeloogjes. 
Zo is ze nog wat speelser. 


Zie, toch echt een schattig katje niet? :D 
Misschien heb ik wel een vertekend beeld aangezien ikzelf ook wel echt een kattenfan ben. 
Lizzy haar zwarte onderdelen zijn stukjes fluweelpapier, zo is ze nog aaibaarder! 

En voila, dat was het dan voor deze week! 

Graag tot de volgende! 




1 opmerking: