Pagina's

donderdag 29 april 2021

Lente groetjes

  Hallo Allemaal,

In onze facebookgroep friends of joycrafts geef ik regelmatig een live demo. Tijdens een anderhalf uur durende live uitzending laat ik nieuwe artikelen zien, geef ik tips en handigheidjes en maak ik een leuke creatie. Vorige week donderdag ben ik live aan de slag gegaan met het doorkijk stencil 6002/1615 Vogels & Bloemen.


Ik heb tijdens deze live 2 verschillende kaarten laten zien met dit stencil, waarvan ik jullie vandaag 1 laat zien. 


Als basis heb ik een dubbele kaart van 12,5x12,5 cm gebruikt met het designpapier tea party 6011/0651.
Het frame is gestanst met het snijstencil Bille's vierkante achtergronden 6002/1562... een prachtige snijmal met een stiksteekje.
In de midden van de kaart heb ik een mooi doorkijkje gemaakt met de nieuwe cirkels 6002/1615 vogels en bloemen.

Lijkt het je leuk om ook eens een live te volgen in de friends of joycrafts groep? Ga dan naar Facebook en wordt lid van de groep. In de groep vind je volop voorbeelden en inspiratie van het design team en leden.

De live van vorige week en vorige lives kun je ook terug vinden op het Youtube kanaal van Joy!Crafts



2 opmerkingen: