Pagina's

zondag 28 februari 2021

You don't look a day older...

  Dag allemaal, 


Een nieuwe week, een nieuwe kaart! :D 
Dit keer een schattig verjaardagskaartje met de mooie rol up roosjes in de aandacht. 
Bij joy!crafts hebben we zoveel leuke mallen waarmee je bloemetjes kan maken dat ik soms vergeet welke er zijn. 
Net zoals deze leuke rol up roosjes. 
Ze zijn zo fijn voor te gebruiken en ook nog eens heel snel klaar. 
Ik heb ervoor gekozen de roosjes te maken uit het nieuwe fluweelpapier, wat is dat toch leuk spul! 
Super mooi zacht papier, wat ook nog eens zelf kleeft. Oké ik heb er nog een druppeltje lijm extra bij gedaan voor de stevigheid. 
Maar voor bloemetjes is dit zeker handig het plakt al voor een deel dus je kan je werkje net wat sneller los laten voor een nieuwe laag bv. 
Je hebt het fluweel papier in zachte en fellere kleurtjes. 
Ik heb me laten vertellen dat het heel hard gaat de verkoop, dus wees er snel bij zou ik zeggen! 


Zie je de cirkel onder het plaatje? 
Deze heb ik ook uitgestandst uit het fluweelpapier. 
Jaa, ik ben duidelijk fan! 


Vrolijk papier, mooie roosjes, een leuke mal onder het plaatje. 
Naar mijn gevoel is het een geslaagde kaart! 
Hopelijk denkt de ontvanger er net zo over, maar ik vermoed van wel!  


En voila nog eens de volledige kaart van vooraanzicht. 
Op zich een vrij eenvoudige kaart, maar naar mijn gevoel was er ook niet meer nodig dan dit. 
En dan kan je beter stoppen met extra's toevoegen. 

Ziezo, dit was het voor vandaag. 
Ik zie jullie graag terug de volgende keer! 


gebruikte materialen: 

6002/1599 Stans embosmal blauwe mal angel
6002/1440   snijstencil - bille's - wikkelbloemen
6370/0052 Artificial Flower Roosjes
6500/0001 Foam Pads
6500/0021 Foam Tape
6500/0025  Foam tape 1.5 mm dik 
6011/0657   Designpapier - spring mood
8011 /0004 Fluweel papier zelfklevend natuur /kerst kleuren 
8013/0024 Papier wit

2 opmerkingen: