Pagina's

dinsdag 16 februari 2021

Topper

  Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat jullie ons blog bezoeken. 
Voor vandaag een lief roze kaartje. 




Mijn kaartje is       bij      cm
Daarop een mat van een 0.5 cm kleiner. 
De hoekjes heb ik afgerond. 
Vervolgens uit wit karton het snijstencil Viola gesneden en opgeplakt. 
Met het grootste rechthoek van dit snijstencil een mat gemaakt. 
Dit is het design papier.... 
Het snijstencil Milana speelt hier de hoofdrol. 
En ik heb er dus ook geen plaatje of tekst in verwerkt. 
Dit kan overigens wel heel erg mooi met dit stencil. 
Maar voor nu niet echt nodig vind ik. 
En het bingokaartje met de tekst Topper spreekt wel genoeg toch? 




Het bloementoefje is een combinatie van de blaadjes die bij de Peony zitten. 
En de Dianthus bloem, die heb ik uitgesneden uit witkarton.
Ik heb eerst een strook dubbelzijdig zelfklevend hobby tape op de achterkant van het karton geplakt. 
Daarna de blaadjes uitgesneden. 
Nu kun je de blaadjes gemakkelijk op een gekleurde ondergrond plakken. 
In mijn geval dus roze. 
De volgende stap is het uitknippen van de blaadjes, en ze in model brengen. 
Nu gaan we ze in de vorm van een bloem opplakken. 
Dit gaat gemakkelijk als je een rondje als basis gebruikt. 
Je plakt ze als het ware in een driehoek op. 
Daar boven op komt verspringend een tweede laag op. 
Het hartje van de bloem is van het snijstencil Laura
Aan de rechterbovenhoek 2 vlinders geplakt uit de zelfde serie als het label. 
Dit was mijn kaartje voor deze keer. 



Alle gebruikte materialen op een rijtje, 


Dianthus flower 6002/1430
Frame Milana 6002/1434
Laura 6002/1589 
Label vellen Country Garden 6011/0421
Design papier Country Garden 6011/0643

Foam pads 2.0 mm 6500/0003
Dubbelzijdig zelfklevend hobby tape 6500/0030

1 opmerking: