Pagina's

zaterdag 20 februari 2021

Slimline card

 Hallo allemaal,


Wat leuk dat ik deze maand gastdesigner mag zijn en mag werken met de mooie producten van Joy!Crafts.

Hierbij mijn tweede creatie: een lieve en lekker volle slimlinekaart in pasteltinten; helemaal mijn kleurtjes!



Ik heb als designpapier zowel 6011/0668 Sweet herbs (achtergrondpapier en de knipplaatjes) als 6011/0672 Nature at Home (banner en tickets) gebruikt.

De achtergrond heb ik met een stencil en glacier paste bewerkt en versierd met de Border stans Angel (6002/1604).

De kaart heb ik verder opgemaakt met de diverse binnencirkels van de blauwe stansmal Angel (6002/1599), met de uitknipplaatjes van het designpapier Sweet Herbs en met 2 gestanste vlinders (6002/1462).

Voor het blad en de bloemen heb ik foam gebruikt (6002/0939 Branch Leaves, 6002/1514 Pioenroos).

Tot slot nog een banner, wat leuke tickets en wat drops en toen kreeg ik dit resultaat.

Nu moet ik alleen nog even bedenken naar wie ik hem zal sturen…..


Groetjes Jeanette van der Molen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten