Pagina's

woensdag 6 januari 2021

Licht puntje

  Goedemorgen allemaal,



Ik heb een doosje gemaakt. 
Om iemand een hart onder de riem te steken. 
In deze soms moeilijke en donkere tijd. 
Is het extra fijn om iemand te laten weten dat je aan ze denkt.
Ik heb er 2 grote waxinelichtjes in gedaan. 
Zodat de ontvanger een lichtje aan kan steken. 



Ik heb het doosje bekleed met het design papier Starry Night. 
Hier op de prachtige mal Angel verwerkt. 
Deze heb aan de onder en bovenkant iets overlaten steken. 
Aan de onderzijde heb ik het om de 'hoek' laten vallen.
Door het plaatje met de zelfde mal uit tesnijden. 
Heb je precies de goede maat. 
Dit heb ik ook met de rand mal uit de zelfde serie gedaan. 
Hierboven op vond ik het wel leuk om het vogelhuisje te verwerken.
Met wat sneeuw en het woordje Winter versierde ik het doosje.




Alle gebruikte materialen op een rijtje, 

Silent  Night 6002/1495 
Vogelhuis 6002/1543
Angel 6002/1599
Border Angel 6002/1604
Design papier Starry Night 6011/0674 

5 opmerkingen: