Pagina's

donderdag 14 januari 2021

Lelie der Dalen

  Goedemorgen allemaal,


Vandaag wil ik jullie een schutkaartje laten zien. 




Dit kaartje is een mix van werkelijkheid en wens😉
Natuurlijk zitten we midden in de Winter. 
Maar ik houd nu eenmaal van de Lente.
De basis van mijn kaart heb ik gemaakt met het snijstencil Viola. 
Hier bovenop 2 matten van het design papier Sweet herbs. 
Het venster heb ik gekleurd met distress inkt. 
Daarna op de ondergrond gelegd. 
Zo kun je de positie bepalen en het met een potlood na tekenen. 
Dan knip of snij je het 1 mm groter uit. 
Nu kun je het venster er op plakken. 




Vervolgens plak je een stukje mica aan de achterzijde. 
En maakt je doormiddel van foamtape een schut gedeelte. 
Vul het met het gewenste Schut materiaal. 
Ik heb gekozen voor sneeuw. 
Plak er een gewenst plaatje achter. 
Daar overheen heb ik mat van design papier geplakt. 
Zo is het mooi afgewerkt, en is het 1 geheel. 
Ik heb mijn kaart afgewerkt met het lelietje der dalen. 
En het hekje van Noor! Design. 
Hier tussen door wat blaadjes gestoken. 
En als grond heb ik Mulberry-natuur gebruikt. 
Dit vind ik zo'n veelzijdig product. 
Als laatste 2 wolkjes toegevoegd. 
Dit was mijn bijdrage voor deze keer. 
Wij wensen jullie veel knutsel plezier met de mooie materialen van Joy!Crafts. 
Graag tot de volgende keer. 




Alle gebruikte materialen op een rijtje, 

Leaves 6002/1490
Katten in raam 6002/1534
Hekje 6002/1553
Lelie der dalen 6002/1563
Viola 6002/1587
Wolkjes 6002/1608
Design papier Sweet herbs 6011/0668 
Plaatje Season's Greetings 6013/0340
Mulberry-natuur 8010/0003

2 opmerkingen: