Pagina's

woensdag 27 januari 2021

Happy b-day!

  Dag allemaal, 

Een nieuw jaar, nieuwe verjaardagen voor te vieren. 
Binnenkort is een van mijn beste vriendinnen jarig. 
Dat vraagt natuurlijk voor een leuke kaart. 
Ik heb me lekker uitgeleefd met vrolijke papiertjes en vlinders. 
Ook al zijn het nu wat donkere dagen, een vrolijk kaartje kan je zo in een andere sfeer brengen. 
Kijk maar mee. 


Voor het patroon ben ik aan de slag gegaan met een oudere Make a card. 
Ik heb het hier en daar wat aangepast en er mijn eigen draai aangegeven. 
Maar wist je dat de oudere Make a card patronen allemaal bewaard blijven op ons blog? 
Zeker de moeite waard voor eens een kijkje te nemen. 
Deze patronen zijn gratis en vrij te gebruiken. 


De buitenste wikkel kan je los maken. 
Deze heb ik vast gezet met een handig soort klittenbandje wat joy!crafts in het assortiment heeft. 
Echt gemakkelijk, ze hechten goed en je kan ze gemakkelijk weer openen. 
Het kaartje wat je ziet staan met de mooie vlinder op zit dan weer bovenaan in de pocket verstopt. 
Deze is in het originele patroon wat groter. 
Ik koos ervoor dit net wat kleiner te maken. 


En voila, zo ziet het geheel eruit wanneer je het label uit het pocket haalt en de voorkant gesloten laat. 
Ik heb ervan genoten nog eens zo een ouder patroon boven te halen en helemaal uit te werken naar mijn eigen stijl en smaak. 
Ik blijf me er altijd over verbazen welke leuke resultaten allemaal voorbij komen na zo een Mac. 
Iedereen die ik zijn/ haar eigen stijl een totaal andere uitwerking heeft met toch hetzelfde patroon. 
Super leuk! 
Dus wil je meer van dit soort patronen zien? Neem zeker een kijkje op het blog. 
En hou maandelijks onze facebookgroep in de gaten zodat je kan deelnemen aan een Mac! 



gebruikte materialen: 
6002/1606 snij-embosmal - Enveloppe 
6011/0665 designpapier - Wild flowers
6011/0668 designpapier - sweet herbs 
6370/0052 artificial flower - roses kern zalm, roze, lila
6370/0053 artificial flower - roosjes - Licht geel, lila, roze 
6370/0071 artificial flowers
6370/0076 artificial flower - besjes naturel 
6370/0080 jute bloemen - bruin
6371/0001 katoenen vlinders - klein 
6371/0003 katoenen vlinders met kant 
6390/0001 veren 
6410/0538 clearstempel - Liefdesbrief 
6500/0215 tacky glue 

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart met mooie papiertjes en materialen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Even een vraag waar kun je de make a card patronen vinden dan. Ik zie nergens een link staan daarvoor.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen