Pagina's

donderdag 3 december 2020

Pompoenwagen

  Hallo allemaal, 

Nog eventjes en de winter is daar, en nemen we afscheid van de herfst met al haar kleurenpracht. 
Ik kan erg genieten van de mooie natuur met alle prachtige herfstkleuren.  
Ik heb dan ook geprobeerd om de mooie herfstkleuren terug te laten komen in het kaartje wat ik jullie vandaag wil laten kijken. 


Het papier wat ik gebruikt heb is natuurlijk erg dankbaar voor de mooie kleurenpracht terug te laten komen. 
Ook de mooie wagen die centraal staat komt uit deze papierset. 
Verder zie je de leuke envelopjes. 
Deze enveloppen komen uit collectie 10 van joy!crafts. 
Hele leuke mini enveloppe waarin je kleine briefjes kan verwerken. 


Verder kan je zien dat ik verschillende leuke herfstmaterialen verwerkt heb op deze kaart zoals de lampionplantjes en de mooie klimoptak. 


Niet alleen de herfstartikels heb ik gebruik, ook de prachtige kerstroos! 
Als je deze op kleur brengt met mooie herfstkleuren is deze zeker ook bruikbaar op dit soort creaties. 
Volgens mij zijn jullie binnenkort deze prachtige kerstroos beu gezien, ik gebruik hem echt overal op precies. 
Ik geraak er niet op uitgekeken. Dit is echt een van mijn meest favoriete mallen. :D 

Zo dat was het voor vandaag. 
Ik zie jullie graag weer terug in een volgend bericht. 


Gebruikte materialen: 

6002/1516 stansmal - Kerstbloem 

6002/1541 Stans-embosmal - Lampionplant 

6002/1565 stansmal - Noor - Floral Flourishes 

6002/1568 snij-debosstans - Bille's varen

6002/1606 stans-embosmal - Enveloppe 

6011/0660 Scrappapierset - Noor - Design Crunchy leaves  

6100/0495 paperblossoms lijm 

6500/0104 Tissuetape - rondjes met lipje 10mm 


2 opmerkingen: