Pagina's

dinsdag 15 december 2020

Hallo allemaal,

 


Wat leuk dat ik de MAC van november heb gewonnen en nu 2 creaties mag laten zien als gast designer.

Ik zal me eerst even aan jullie voorstellen:

Ik ben Trudy van Eikeren, 61 jaar, woonachtig in Almere.

Ik ben getrouwd met Wouter en we hebben 2 volwassen dochters, Lizan van 28 en Ivon van 25 jaar.

Ik ben fulltime werkzaam bij een grote Japanse organisatie, om daarnaast te ontspannen houd ik me o.a. creatief bezig met het maken van kaarten. Je begint met 1 en voor je het weet..... een kast vol spulletjes!

 

Die kast kon ik nu dus mooi uitbreiden met de gewonnen artikelen van Joy! Crafts, te weten:

  • Designpapier Crunchy Leaves van Noor!
  • Viola cutting & embossing stencil 6002/1587
  • Viola cutting & embossing border 6002/1588.

 

Ik heb deze artikelen in een herfstkaart verwerkt (kan nog net!), omschrijving:

 

  • De basis is een kaartmal van Dutch Doobadoo, 1 x uitgeknipt uit kraft cardstock en 2 kleinere formaten met het mooie designpapier van Noor!.
  • Ik heb de Viola border in een bijpassende bruine kleur uitgestanst en onderaan de kaart geplakt.
  • Het grootste formaat van de Viola stencil heb ik uit groen papier gestanst en in het midden van de kaart geplakt, versierd met bronskleurige plakparels.
  • Bij het designpapier zitten ook 2 vellen met testen en illustraties, ik heb 1 illustratie gebruikt om er een tag in te kunnen schuiven.
  • Ik heb voor de tag een kleiner formaat van de Viola stencil uit bijpassend designpapier gestanst en er een gestempelde eekhoorn op gemat, nog een klein knijpertje eraan ter versiering.
  • Ik heb de kerstbloem van Joy!Crafts (6002/1516) in 2 bijpassende kleuren uitgestanst en in 2 hoeken geplakt.
  • Ik heb voor de andere hoeken 2 teksten met een ronde mal uitgestanst en gemat op bijpassend designpapier.

 

Ik vond het leuk om te doen, ik hoop dat het niet te eenvoudig was maar een goed beeld geeft van wat er mogelijk is met deze mooie artikelen.

 

Tot de volgende keer en met creatieve groet,

Trudy van Eikeren

 

2 opmerkingen: