Pagina's

donderdag 12 november 2020

We wish you a Merry Christmas

  Hallo allemaal, 

Collectie 10 van dit jaar komt er alweer aan. 
Een collectie gevuld met stuk voor stuk weer prachtige materialen. 
Ik had het geluk dat ik deze zomer al aan de slag mocht met deze nieuwe stansen. 
Al was het moeilijk dit nog allemaal geheim te houden. 😅
Eindelijk mag ik aan jullie tonen wat ik ermee gedaan heb. 


Hier alvast een sneekje. 
Zie je de leuke tekst? 
Dit is een van de nieuwe stansen. 
Prachtig geschreven en dat in de vorm van een kerstboom gegoten. 
Meteen een blikvanger op je kaart. 
En wat is nog niet? 
Zie je die mooie kerstroosjes en het bijpassende blaadje? 
Een kerstroosje mag natuurlijk niet ontbreken in je collectie stansen. 
Het fijne is dat je deze helemaal kan opbouwen naar eigen smaak. 
Deze heb ik bewust wat kleiner gelaten zodat de mooie tekst voldoende aandacht kan krijgen. 
Benieuwd naar mijn volledige kaart? 
Bij deze:


Een warme kerstgroet voor de ontvanger. 

Bedankt voor het bezoekje, graag tot de volgende keer!


gebruikte materialen: 


6500/0122 tacky tape 6mm 

6500/0024 foamtape 1mm 

6500/0024 foamtape 1,5mm 

8010/0001 Mulberry boombastvezels voor mixed media 

8089/0214 ribbelkarton

8099/0258 Cardstock linnenstructuur bruin 

3 opmerkingen: