Pagina's

woensdag 18 november 2020

Merry Christmas

  Goedemorgen allemaal,




Het kerst engeltje brengt jullie wat extra liefde. 
Dat kunnen we allemaal gebruiken. 
Zeker in deze moeilijke tijden. 
Ze gaat het hart in de kerstboom hangen. 
Die versiert is met de mooie tekst. 
We Wish you a merry Christmas. 
De tekst heb ik gesneden uit glitterkarton (8011/0652)
En deze op heel donkerbruin karton geplakt. 
Zo komt de glinstering nog beter tot zijn recht. 















De kerstroos heb ik ook uit design papier gesneden. 
Zo springt die er toch uit zonder dat het te is vind ik. 
Als basis heb ik de nieuwste snijstencil van Noor! Design gebruikt. 
Deze heet Viola, ik vind de diverse extra snijstencils die er bij zitten erg handig en mooi. 
Zo kun je in mooie lagen opbouwen. 
Ik heb er maar 1 gebruikt. 
Maar dit kun je altijd variëren naar eigen smaak en inzicht natuurlijk. 
Met deze materialen heb je op een eenvoudige wijze zo wat kaartjes klaar. 
Veel plezier met de mooie materialen van Joy!Crafts.


Alle gebruikte materialen op een rijtje, 

Kerstbloem 6002 /1516
Kerst twijgen 6002/1531
We wish you a merry Christmas 6002/1533
Viola 6002/1587

2 opmerkingen: