Pagina's

zondag 22 november 2020

Choose to be happy

  Hallo allemaal,

De dagen worden korter en donkerder, gelukkig kan je het binnen dan extra gezellig en warm maken met kaarsjes en lampjes. 
Maar niet alleen met dat soort verlichting. 
Ook met mooie materialen van joy!crafts, zoals het prachtige papier wat ik voor deze kaart gekozen heb. 
Kijk maar mee. 


Deze mooie papiertjes komen uit de papierset sweet Herbs (6011/0668) 
Prachtig toch. Het papier is al zo mooi opzichzelf dat ik er weinig aan wou toevoegen. 
Dus ben ik voor een redelijk sobere kaart gegaan waarbij het prachtige papier centraal kan staan. 


De mooie pioenroos paste wel bij het geheel, naar mijn aanvoelen was 1 genoeg 
Zeker met de leuke takjes erbij. 
Nog een vlindertje wat ook uit de papierset komt en voilà, de kaart is zo goed als klaar. 
Simpel, eenvoudig maar toch erg mooi naar mijn gevoel. 


En voilà nog een keer mij volledig resultaat, ik ben er in ieder geval erg blij mee. 

Graag tot in een volgend bericht! 


gebruikte materialen: 
2001/0012 mix katrolblok A6 - 60 vel 
6002/1514 stansmal - Noor - FF - pioenroos 
6002/1536 stans-embosmal - Dille bloem 
6005/005 polybesa stencil - kaartvorm ruit 
6011/0668 papierset - sweet herbs 
8089/0231 kraftpapier - wit A4 - 300gr 

1 opmerking: