Pagina's

maandag 30 november 2020

Autumn

  Goedemorgen allemaal,


Welkom op het blog van Joy!Crafts.
Hebben jullie gezien dat er een prachtige Herfst lijn is uitgekomen bij Joy! Crafts? 
Ik heb er dit kaartje meegemaakt. 




De basis kaart is een witte van 14.5 bij 14.5 cm. 
Daarop een mat van donkergroen. 
Hier heb ik aan de bovenkant de nieuwe randmal van Noor! Design gebruikt. 
Vervolgens een stuk design papier uitgesneden, van13 bij 13 cm. 
Door een gedeelte in te snijden, krijg je een soort pocket. 




Hier in heb ik een label gestoken, deze zitten samen met het geweldige design papier Crunchy leaves in een set. 
Wat een prachtige herfst kleuren. 
Mijn kaartje heb ik versiert met diverse snijstencils met als thema herfst. 
Kijk dat schattige egeltje. 
Wat een liefje is dat. 



Loopt heerlijk te scharrelen tussen de herfst bladen en paddestoelen. 
Alle snijstencils heb ik ingekleurd met distress oxide inkt. 
Dit was mijn bijdrage voor deze keer. 
Graag tot de volgende keer. 


Alle gebruikte materialen op een rijtje, 

Guirlande Noor! Design 6002/1489
Lampion plant 6002/1541
Herfst egel 6002 /1579
Border Viola Noor! Design 6002/1588
Design papier Crunchy leaves 6011/0668

3 opmerkingen: