Pagina's

vrijdag 9 oktober 2020

Winter hot chocolate

  Dag allemaal, 

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje of project aan jullie te tonen. Ik heb ervoor gekozen om te laten kijken dat je niet altijd super veel materiaal nodig hebt voor het maken van leuke kaarten. Zo ben ik aan de slag gegaan met een mooi tekst label. En maar enkele mallen uit de nieuwste collectie. Kijk maar mee. 


Zie je wat ik bedoel. 
De opzet is vrij simpel. 
Een rechthoekige kaart, daarop een paar papiertjes met verschillende formaten. 
Voor het geheel wat te breken ben ik aan de slag gegaan met het geribbeld karton. 
En boven op dat geheel een prachtige label tekst. 
Deze tekst staat al op zichzelf en heeft niet veel andere details nodig. 
Verder heb ik nog de leuke sneeuwvlok met schrijfruimte toegevoegd en de prachtige kerstboom. 
Deze kerstboom heb ik 1x uitgestanst en voor de onderkant heb ik de mal overgetekend en uitgeknipt zodat de boom op dit kaartje wat meer volume krijgt en nog meer tot zijn recht kan komen. 


Hier de prachtige sneeuwvlok van dichter bij. 
Een hele mooie onmisbare mal als je het aan mij vraagt. 
Bij een van mijn volgende creaties laat ik je hier nog meer van zien. 


En bij deze nog eens de prachtige kerstboom van wat dichterbij bekeken. 

Dit was het weer voor vandaag, 
Ik zie jullie graag terug bij een volgende post. 


gebruikte materialen: 

6002/1530 stans-embosmal - Sneeuwvlok boom
6002/1532 stans-embosmal - sneeuwvlok label 
6011/0654 scrap papier - Noor Design - Silver bells 

2 opmerkingen: